W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 32/2017 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 lutego 2017 roku

Protokół Nr 32/2017

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju                         
i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 27 lutego 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Gospodarka zasobami mieszkaniowymi (funkcjonowanie ZGKiM).

5. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.

6. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.

7. Sprawy różne, wolne wnioski.

8. Zamknięcie posiedzenia.


Ad.1

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie. W posiedzeniu brali udział zaproszeni goście - Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami Pani Zofia Bobrowicz; Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej Pan Sebastian Staszkiewicz.


Ad.2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.


Ad.3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 30.01.2017 r.

 

Ad.4

Zaproszony na posiedzenie Komisji Pan Sebastian Staszkiewicz Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przedstawił informację na temat gospodarowania zasobami mieszkaniowymi oraz funkcjonowania ZGKiM.

Szczegółowe dane zawarto w załączniku 1.

 

Ad.5

Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28.02.2017 r.

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Zofia Bobrowicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami omówiła projekt uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy.

Do projektu uchwały nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy.

 

W głosowaniu za pozytywną opinią - 8 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0.


Zaproszony na posiedzenie Komisji Pan Sebastian Staszkiewicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej omówił projekt uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Police.

Do projektu uchwały nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Police.

 

W głosowaniu za pozytywną opinią - 8 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0.


Ad.6

Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji:

- odpowiedzią na interpelację Pani Elżbiety Jaźwińskiej z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie pisma (anonimu) skierowanego do Kuratorium Oświaty w Szczecinie dotyczącego „wdrażania reformy szkolnictwa dotyczącej Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach”;

- danymi statystycznymi dotyczącymi stanu bezrobocia w powiecie polickim  za miesiąc grudzień 2016 roku przygotowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Policach;

- odpowiedzią na interpelację Pana Mariusza Różyckiego z dnia 10 stycznia 2017 r. w sprawie zmiany nazwy ulicy Żymierskiego położonej w miejscowości Trzeszczyn w związku z wejściem w życie w dniu 2 września 2016 r. ustawy z dnia 1 kwietnia 2016 r. o zakazie propagowania komunizmu;

- interpelacją Pani Krystyny Seweryńczyk i Pana Andrzeja Partyki z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie wykonania przedsięwzięć oświetleniowych i porządkowych w obrębie Starego Miasta;

-  odpowiedzią na interpelację Pani Krystyny Seweryńczyk i Pana Andrzeja Partyki z dnia 9 lutego 2017 r. w sprawie znacznego przycięcia żywopłotu przy ul. Kościuszki (przy Kruchcie);

-  odpowiedzią na interpelację Pana Macieja Dolaka z dnia 16 lutego 2017 r. w sprawie wprowadzenia zmian w opracowanym projekcie dotyczącym „Przebudowy ulicy Zamenhofa w Policach”;

- odpowiedzią na interpelację Pani Elżbiety Jaźwińskiej z dnia 17 lutego 2017 r. w sprawie informacji odnośnie rozbudowy Przedszkola Publicznego nr 5 i Przedszkola nr 8 w Policach;

- biuletynem specjalnym ZGWRP nr 1 z dnia 16 lutego 2017 r. „ W OBRONIE SAMORZĄDNOŚCI”;

- prośbą Pana ... w sprawie zakupu EGZOSZKIELETU;

- odpowiedzią Urzędu Miejskiegona interpelację Pana Sławomira Kajkowskiego z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie pożaru hałd śmieci na ul. Piotra i Pawła w Jasienicy;

- odpowiedzią Starostwa Powiatowego na interpelację Pana Sławomira Kajkowskiego z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie pożaru hałd śmieci na ul. Piotra i Pawła w Jasienicy

 

Ad. 7

Radny Wiesław Gaweł zwrócił uwagę zebranych na konieczność uporządkowania terenu przy strumyku wpływającym do piaskownika przy  ul. Wyszyńskiego.

 

Ad. 8

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.



Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                         Marcin  Michalak         




IZK


Powiadom znajomego