W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 31/2017 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 stycznia 2017 roku


Protokół Nr 31/2017

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju  i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 30 stycznia 2017 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Omówienie i przyjęcie "Planu Pracy Komisji na 2017 rok".

5. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.

6. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.

7. Sprawy różne, wolne wnioski.

8. Zamknięcie posiedzenia.


Ad.1

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brali wszyscy członkowie. W posiedzeniu brali udział zaproszeni goście - Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Pani Anna Zielińska; Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami Pani Zofia Bobrowicz.


Ad.2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.


Ad.3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 19.12.2016 r.

 

Ad.4

Przewodniczący Komisji omówił ostateczną wersję "Planu Pracy Komisji na 2017 rok".

Komisja pozytywnie zaopiniowała "Plan Pracy Komisji na 2016 rok".  
W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się - 0  

(W głosowaniu nie brał udziału Radny Wiesław Gaweł)

 

Ad.5

Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 07.02.2017 r.

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Anna Zielińska, Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami omówiła projekty uchwał w sprawie:

- regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police;

- określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.

Do projektów uchwał nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała w/w projekty uchwał podczas posiedzenia w dniu 19.12.2016 r.

 

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Zofia Bobrowicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami omówiła projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.

Do projektu uchwały nie wniesiono uwag.

Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.

W głosowaniu za pozytywną opinią - 7 członków komisji, przeciw - 0, wstrzymało się – 0

(W głosowaniu nie brał udziału Radny Wiesław Gaweł)


Ad.6

Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji:

- odpowiedzią na interpelację Pana Krystiana Kowalewskiego z dnia 19 grudnia 2016 r. w sprawie związanej z dzierżawą terenu przystani w Policach przy ul. Działkowej;

- odpowiedzią na interpelację Pana Grzegorza Ufniarza z dnia 25 listopada 2016 r. w sprawie doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Piaskowej na wysokości Rady Osiedla nr 4 oraz na wysokości skrzyżowania z ul. Robotniczą;

- danymi statystycznymi dotyczącymi stanu bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc listopad 2016 roku przygotowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Policach.


Ad. 7

1. Radny Krystian Kowalewski zwrócił uwagę zebranych na konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej stopnia realizacji prac w trakcie trwania remontu hali sportowej przy ul. Siedleckiej.

2. Radny Andrzej Rogowski poinformował zebranych o ponownym pojawieniu się na terenie Polic lokali, w których udostępniono różnego typu gry hazardowe. W związku z powyższym Komisja zwraca się z prośbą do odpowiednich służb o sprawdzenie legalności działania takich lokali (Wydział Działalności Gospodarczej, Straż Miejska).


Ad. 8

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.


Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                         Marcin  Michalak         




IZK




Powiadom znajomego