W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 19/2016 z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach w dniu 16 lutego 2016 roku

Protokół Nr 19/2016

z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 16 lutego 2016 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do Komisji.
  5. Wyjazdowe posiedzenie komisji w Szkole Podstawowej w Tanowie..
  6. Wolne wnioski
  7. Zamknięcie posiedzenia komisji.


W posiedzeniu Komisji wzięli udział: dyr. Szkoły p. Agnieszka Freitag; przewodnicząca Rady Rodziców p. Magdalena Grąbczewska, z-ca przewodniczącej Rady Rodziców p. Agnieszka Głażewska; Komendant Hufca ZHP p. Marcin Maćkowiak.


Ad. 1 .

Posiedzenie otworzył i przywitał członków komisji oraz gości przewodniczący komisji p. Władysław Kosiorkiewicz, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum – w posiedzeniu Komisji brali udział wszyscy członkowie.


Ad.2.

Członkowie Komisji zatwierdzili jednogłośnie przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.


Ad.3.

Do protokołu z poprzedniego posiedzenia nie wniesiono uwag i został przez Komisję przyjęty.


Ad.4

 

Przewodniczący Komisji przedstawił treść pism jakie wpłynęły do Komisji. Członkowie Komisji zapoznali się z wnioskami i nie wnieśli uwag.



Ad. 5

Komisja na posiedzeniu wyjazdowym zapoznała się ze strukturą szkoły, p. dyrektor Agnieszka Freitag przedstawiła informację o przygotowaniach szkoły w związku z wprowadzoną reformą szkolnictwa w roku szkolnym 2016/2017  - uchwaloną przez Sejm. Potwierdziła, że nie widzi zagrożeń, szkoła jest przygotowana do przyjęcia dzieci. Następnie przedstawiła informację o przebudowie poddasza szkoły na potrzeby tej placówki. W dalszej części posiedzenia przewodnicząca Rady Rodziców przedstawiła zamierzania jak i dotychczasowe osiągnięcia rodziców w realizacji urządzania placu zabaw dla dzieci tej placówki. Rodzice z własnych środków zakupili urządzenia na wyposażenie placu zabaw na kwotę 22.500 zł. Jak wynika z przedstawionej informacji na realizację jeszcze jednego urządzenia tj. „Linarium Mała Piramida”, które kosztuje 17.346 brakuje 15.000 tys. zł. Rada Rodziców zwróciła się do członków Komisji o pomoc finansową. W spotkaniu brali udział druhowie drużyny harcerskiej, którzy mają swoją siedzibę w budynku szkoły – poinformowali o wzorowej współpracy ze szkołą, pokazali swoje pomieszczenia, które w dużej mierze zostały wykonane we własnym zakresie oraz pomocy sponsorów i rodziców oraz Gminy.

 

 

Ad. 6.

Po zapoznaniu się z informacją Rady Rodziców oraz prośbą o wsparcie finansową Komisja zwraca się do p. Burmistrza z prośbą o zakup urządzenia „Linarium Mała Piramida” i pokrycie w całości kosztu zakupu. Członkowie Komisji jednogłośnie zaakceptowali wniosek. Komisja zwraca uwagę na wzorową współpracę Dyrektor Szkoły z Radą Rodziców oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie Sołectwa.

Ad. 7

Na tym posiedzenie Komisji zakończono.


Protokołował:

Z. Kołacki

                                                                           Przewodniczący Komisji


                                                                          Władysław Kosiorkiewicz



JPP

Powiadom znajomego