W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 28/2016 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 listopada 2016 roku

Protokół Nr 28/2016

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku  
       Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 30 listopada  2016 roku

 

Dnia 30 listopada 2016r. odbyło posiedzenie Komisji w pełnym składzie.


Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez komisję jednogłośnie.


Zaproszeni goście:

         Pani Anna Wereszka Główna Księgowa z Ośrodka Pomocy Społecznej omówiła budżet OPS na rok 2017. Przedstawiła Komisji także cały program związany z 500+, między innymi liczbę osób korzystających, kwoty wydane i planowane. Zasygnalizowała, że zmniejszyła się liczba osób korzystających z zasiłków i z żywienia. Zwiększyła się natomiast liczba osób korzystających z Domu Pomocy Społecznej oraz liczba dzieci w Pieczy Zastępczej, dlatego  na ten cel OPS ponosi większe wydatki.

         Pan Ryszard Szremski Komendant Straży Miejskiej omówił budżet Straży Miejskiej na rok 2017.

Przedstawił Komisji obecny skład osobowy, braki w obsadzie, wynagrodzenie w tym  dodatki specjalne itp. Komisje interesował monitoring miasta, który jest nie wystarczający i nie spełnia potrzeb dotyczących bezpieczeństwa. 

         Pan Maciej Usewicz Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego omówił budżet na rok 2017 swojego wydziału oraz sprawę szczepień przeciw grypie i pneumokokom. Przedstawił Komisji także wydatki na ten cel. 

         Komisja zapoznała się także z pismami, które do niej wpłynęły, zaopiniowała pozytywnie projekt budżetu na 2017 rok. Złożyła także wniosek w sprawie wymiany kamer na podczerwień w roku 2017.

         Radni Pan Andrzej Partyka, Pani Krystyna Seweryńczyk oraz  Pani Zofia Hlek  złożyli wnioski, bez wskazania źródła finansowania, dotyczące ujęcia w budżecie na rok 2017 swoich przedsięwzięć. Wymienione wnioski dołączono do protokołu. Mamy nadzieję, że Pan Władysław Diakun Burmistrz Polic przychyli się pozytywnie do naszych wniosków za co z góry serdecznie dziękujemy. 

Protokołowała:                                                              

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji

                                                          Zofia Hlek



JPP


Powiadom znajomego