W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 32/2016 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 listopada 2016 roku

Protokół Nr 32/2016

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 23 listopada 2016 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja o założeniach w projekcie budżetu Gminy Police na rok 2017.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 3

Pani Iwona Kochman – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich przedstawiła planowany harmonogram wydatków i plan działań Wydziału na rok 2017.

Pani Anna Zielińska – Naczelnik Wydział Gospodarki Odpadami przedstawiła planowany harmonogram wydatków budżetowych Wydziału w roku 2017.

Pani Agnieszka Komor – Sekretarz Gminy wraz z Panią Bronisławą Bajer (odpowiedzialną za kadry) oraz Maciejem Usewiczem – Naczelnikiem Wydziału Organizacyjno - Prawnego przedstawili planowany harmonogram wydatków Wydziału na rok 2017, informację o stanie zatrudnienia w urzędzie. Na prośbę radnego Mariusza Różyckiego przedstawione zostały szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania ryczałtów za korzystanie z samochodów prywatnych do celów służbowych oraz zasad przyznawania abonamentu do SPP w Szczecinie.

Pani Kamila Turzyńska – Naczelnik Wydziału Promocji i Współpracy Zagranicznej przedstawiła planowany harmonogram wydatków i plan działań Wydziału na rok 2017.

Pani Gabriela Doba – Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej – przedstawiła plan działań, harmonogram wydatków na rok 2017 oraz omówiła zmiany, jakie są planowane w roku 2017 w zakresie funkcjonowania Ośrodka.

Pani Anna Ryl – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury – przedstawiła plan działań, harmonogram wydatków na rok 2017 (MOK i Zalesie) oraz omówiła działania inwestycyjne, jakie są planowane w roku 2017 oraz potrzeby inwestycyjne Ośrodka.

Pani Dyrektor poinformowała, że zgodnie z sugestią Komisji planowane są zmiany cennika usług ośrodka w Zalesiu w 2017 roku.

Członkowie komisji zadawali na bieżąco pytania i prośby o wyjaśnienia niektórych zagadnień.

Ad. 4

Wobec wyczerpania porządku obrad, przewodniczący komisji zamknął posiedzenie.


Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz


IZK


Powiadom znajomego