W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 26/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 sierpnia 2016 r.

Protokół nr 26/2016

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 23 sierpnia 2016 r.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Kontrola Wydziału Gospodarki Odpadami w zakresie funkcjonowania systemu odbioru odpadów.
  5. Zaopiniowanie projektów uchwał wynikających z bieżących zadań Gminy.
  6. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  7. Wolne wnioski.
  8. Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Ad. 1.

Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum.
W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z informacjami Wydziału Gospodarki Odpadami o stanie rozliczenia, kontroli, weryfikacji danych zawartych w deklaracjach oraz egzekwowaniem należności za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych za rok 2016. Prace nad powyższym będą kontynuowane na kolejnym posiedzeniu komisji (wnioski pkt. 7), natomiast wnioski końcowe zaprezentowane zostaną na XXII posiedzeniu Rady Miejskiej.

 

Ad. 5.

Komisja przeprowadziła analizę projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.

Po zapoznaniu się z powyższym, członkowie Komisji nie wnieśli uwag.

 

Ad. 6.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z pismami, które wpłynęły na obrady Komisji.

 

Ad. 7.

Członkowie Komisji za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej zwracają się prośbą do Wydziału Gospodarki Odpadami o uzupełnienie informacji związanej z rozliczaniem systemu odbioru odpadów o podanie konkretnej ilości deklaracji złożonych przez mieszkańców ROD Bartoszewo
i jednocześnie podanie wysokości środków finansowych pozyskanych z uregulowania zaległych należności.

Ponadto w związku z prowadzaną analizą w budynkach wielolokalowych liczby osób w poszczególnych lokalach mieszkalnych z ilością zużytej wody, po zakończeniu prac nad powyższym, prosimy o niezwłoczne przekazanie informacji o stanie faktycznym.


Ad. 8.

Przewodniczący komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

 

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował

Andrzej Rogowski                                          Przewodniczący Komisji


                                                                            Andrzej Rogowski

 


 

ZP

Powiadom znajomego