W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 25/2016 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 4 lipca 2016 r.

Protokół nr 25/2016

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 4 lipca 2016 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Informacja dotycząca skarg i wniosków złożonych do Urzędu Miejskiego w I półroczu 2016 roku.
  5. Analiza działalności Burmistrza Polic w okresie styczeń - czerwiec 2016r.
  6. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do Komisji.
  7. Wolne wnioski.
  8. Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Ad. 1.

Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum.
W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej poinformował o stanie skarg i wniosków, które wpłynęły do Urzędu Miejskiego w I półroczu 2016 roku. Wpłynęła jedna skarga na działalność Burmistrza Polic, którą Członkowie Komisji Rewizyjnej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz w oparciu o zarządzenia prawa lokalnego uznali za bezzasadną.

 

Ad. 5.

Członkowie Komisji w oparciu o sprawozdania z działalności, projekty uchwał zarządzenia i polecenia Burmistrza Polic, przeprowadzili badania z działalności Burmistrza Polic za okres od stycznia do czerwca 2016 roku. Po zapoznaniu się z powyższym, członkowie Komisji nie wnieśli uwag.


Ad. 6.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z pismami, które wpłynęły na obrady Komisji

 

Ad. 7.

Członkowie Komisji za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej zwracają się prośbą do Wydziału Gospodarki Odpadami o przygotowanie pełnej dokumentacji związanej z rozliczaniem systemu odbioru odpadów, w tym:

 

  • Analiza opłacalności wprowadzonej taryfy,
  • Analiza rozliczania się mieszkańców za wywóz odpadów,
  • Skuteczność rozliczania się mieszkańców,
  • Sposób egzekwowania opłat,
  • Informacja o realizacji rozliczeń za wywóz odpadów od Spółdzielni Mieszkaniowych, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Wspólnot Mieszkaniowych, odbiorców indywidualnych i przedsiębiorstw,
  • Analiza prowadzonych kontroli.

 

Powyższe proszę przygotować i przekazać na najbliższe posiedzenie Komisji Rewizyjnej tj. 23 sierpnia 2016 roku.

 

Ad. 8.

Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

 

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował

Andrzej Rogowski                                          Przewodniczący Komisji


                                                                            Andrzej Rogowski


Powiadom znajomego