W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

PRZENIESIENIE DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY


Podstawa prawna: art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2018 poz. 1945 z późń. zm)

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy pobierz wniosek
  2. załączniki:
    • zgoda strony na rzecz której decyzja została wydana, do przeniesienia tej decyzji na rzecz innej osoby
    • oświadczenie wnioskodawcy o przejęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji
    • ewentualne upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora

OPŁATY:

Opłata skarbowa (Uwaga! Nie pobiera się w sprawach budownictwa mieszkaniowego)

  • z chwilą złożenia wniosku 56 zł w kasie Urzędu na konto gminy

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do miesiąca

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Miejski w Policach
Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Bankowa 18 
Tel. 91 431 18 72, 91 431 18 74, 91 431 18 73, 91 431 18 75
e-mail: architektura2@ug.police.pl

TRYB ODWOŁAWCZY

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, za pośrednictwem Burmistrza Polic w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Powiadom znajomego