W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 12/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 15 września 2015 roku

Protokół Nr 12/2015

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju  i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 15 września 2015 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Omówienie gospodarki odpadami w Gminie Police.

5. Sprawy różne, wolne wnioski.

6. Zamknięcie posiedzenia.


Ad.1

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał przybyłych. Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu Komisji udział brało sześciu członków.


Ad.2

Członkowie Komisji zatwierdzili przedstawiony przez Przewodniczącego Komisji porządek posiedzenia.


Ad.3

W związku z brakiem uwag Komisja przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 24.08.2015r.

 

Ad.4

Zaproszeni na posiedzenie Komisji Pan Maciej Greinert Z-ca Burmistrza oraz Anna Zielińska Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami przedstawili informację na temat finansowania się systemu opłat za odbiór odpadów komunalnych. W związku ze zwiększającym się deficytem pomiędzy wpłatami mieszkańców a realnie ponoszonymi kosztami stwierdzili, że niezbędnym staje się zmiana systemu opłat. Na podstawie powyższych danych przedstawili członkom Komisji propozycję zmiany systemu (opracowanie w załączniku do protokołu).


Ad.5

Członkowie Komisji stwierdzili, że szczegółowo zapoznają się z propozycją omówioną przez przedstawicieli władz Gminy i przedyskutują temat na następnym posiedzeniu. 


Ad. 6

Przewodniczący Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.



Protokołował:                                                            Przewodniczący Komisji

Marcin Michalak                                               

                                                                                         Marcin  Michalak         





IZK


Powiadom znajomego