W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 14/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 października 2015 r.

Protokół nr 14/2015

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 października 2015 r.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Zapoznanie członków Komisji z założeniami do budżetu Miasta na rok 2016.
  5. Kontrola działalności Burmistrza Polic w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Oświaty i Kultury.
  6. Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję RM.
  7. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  8. Wolne wnioski.
  9. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1.

Posiedzenie komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Zapoznanie członków Komisji z założeniami do budżetu Miasta na rok 2016, zostało przełożone na miesiąc listopad.

 

Ad. 5.

Członkowie Komisji Rewizyjnej zapoznali się z informacją o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Police w roku szkolnym 2014/2015. Ponadto Komisja za pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej prosi o informację na temat realizacji zadań będących w zakresie funkcjonowania Wydziału Oświaty i Kultury.


Ad. 6.

Członkowie Komisji dokonali analizy projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej. Do powyższego uwag nie wniesiono.

 

Ad. 7.

Członkowie Komisji zapoznali się z pismami. które wpłynęły na obrady Komisji.


Ad. 8.

Komisja Rewizyjnaza pośrednictwem Przewodniczącego Rady Miejskiej prosi o przekazanie pisemnej informacji na temat realizacji zadań będących w zakresie funkcjonowania Wydziału Oświaty i Kultury.

 

Ad. 9.

Przewodniczący komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

 

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował                                                  Przewodniczący Komisji

Andrzej Rogowski                                                             

                                                                            Andrzej Rogowski

 

ZP

Powiadom znajomego