W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 56/2014 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach z dnia 09 października 2014 r.

Protokół nr 56/2014
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
z dnia 09 października 2014 r.
 
Porządek obrad:
1.     Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2.     Przyjęcie porządku obrad.
3.     Przyjęcie protokołu nr 55 z dnia 16.09.2014.
4.     Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Komisji.
5.     Rozpatrzenie skargi firmy „Olsen”.
6.     Wolne wnioski.
7.     Zamknięcie posiedzenia Komisji.
 
Ad. 1
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum – w posiedzeniu Komisji udział wzięło 5 członków.
 
Ad. 2
Członkowie Komisji zatwierdzili porządek posiedzenia.
 
Ad. 3
Pan Przewodniczący odczytał protokół nr 55 posiedzenia Komisji z dnia
16.09.2014, następnie protokół został zatwierdzony w formie głosowania:
za – 5 radnych.
 
Ad.4
Przewodniczący odczytał członkom Komisji pisma:
1.            OR.0003.15.2014 z dnia 16.09.2014 r. odpowiedź na interpelację radnej
p. Patrycji Nowak;
2.            Spółki „Olsen” z dnia 16.09.2014 r. – prośba o umożliwienie uczestnictwa w sesji Rady Miejskiej w dniu 30.09.2014 r.;
3.            Powiatowy Urząd Pracy pismo z dn. 25.09.2014 r. – dane statystyczne
o stanie bezrobocia w powiecie polickim za miesiąc sierpień 2014r.;
4.            Burmistrza Polic z dnia 29.09.2014 r. – wyjaśnienie naczelnika wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w sprawie skargi
p. Katarzyny Jankowskiej;
5.            Wojewody Zachodniopomorskiego M. Tałasiewicza z dnia 30.09.2014 r.
w sprawie wytycznych pokontrolnych w Urzędzie Wojewódzkim
dot. sposobu rozpatrywania skarg i wniosków przez organy jst.
 
Ad.5
Komisja wysłuchała przedstawicieli firmy „Olsen” w osobach Pani Grażyny Skiby- Antczak oraz Pana Jerzego Antczaka. Państwo obszernie przedstawili swój punkt widzenia w sprawie, członkowie Komisji Rewizyjnej w formie dyskusji zadawali pytania państwu Antczak. W toku dyskusji państwo Antczak poinformowali, iż zostali wprowadzeni w błąd przez Gminę Police w sprawie planu zagospodarowania przestrzennego terenu, na który złożyli ofertę dzierżawy. W związku z zaistniałą sytuacją Przewodniczący Komisji Rewizyjnej zadecydował, iż na kolejnym posiedzeniu należy wysłuchać przedstawicieli Gminy i wyjaśnić zaistniałe fakty. Poproszono zainteresowanych o przybycie na posiedzenie Komisji Rewizyjnej w dniu 15.10.2014, w związku
z niewyczerpaniem tematu skargi.
 
Ad. 6
Komisja nie sformułowała wniosków formalnych.
 
Ad. 7
Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji.
 
 
Protokółował:
Adam Pacholik
                                                                        Przewodniczący Komisji
 
                                                                               Adam Pacholik

Powiadom znajomego