W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 54/2014 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach z dnia 18 sierpnia 2014 r.

Protokół nr 54/2014
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
z dnia 18 sierpnia 2014 r.
 
 Porządek obrad:
1)    Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2)    Przyjęcie porządku obrad.
3)    Przyjęcie protokołu nr 53 z dnia 03.07.2014
4) Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Komisji.
5) Rozpatrzenie skargi firmy „OLSEN”
6) Rozpatrzenie skargi p. Kazimierza Drzazgi.
7) Wolne wnioski.
8) Zamknięcie posiedzenia Komisji.
 
Ad. 1
Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum – w posiedzeniu Komisji udział wzięło 5 członków.
 
Ad. 2
Członkowie Komisji zatwierdzili porządek posiedzenia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.
 
Ad. 3
Pan Przewodniczący odczytał protokół nr 53 z posiedzenia Komisji w dniu 03.07.2014, następnie protokół został zatwierdzony w formie głosowania: za – 5 radnych.
 
Ad.4
Przewodniczący odczytał członkom Komisji pismo BR.151.2.2014                   dotyczące badania nowych okoliczności w sprawie –kontynuacji skargi na                   dyr. ZWiK w Policach, Pana Zbigniewa Turbo z dnia 23 czerwca. Z analizy formalno – prawnej wynika, iż przytoczona argumentacja nie stanowi nowych okoliczności w sprawie, a więc treść skargi została już rozpatrzona                     w dniu  24 czerwca. Następnie Komisja zapoznała się z następującymi pismami:
a. PUP w Policach z dnia 25.06.2014, dane statystyczne o stanie bezrobocia                    w powiecie polickim za m-c maj 2014.
b. PUP w Policach z dnia 25.06.2014, dane statystyczne o stanie bezrobocia                    w powiecie polickim za m-c czerwiec 2014.
c. Skarga firmy „ Olsen” na działalność Burmistrza Polic.
d. Skarga p. Kazimierza Drzazgi na naruszenie praworządności przez Burmistrza Polic.
e. Pismo FP.042.36.2014, dotyczące odpowiedzi na interpelacje radnej Patrycji Nowak.
 
Ad.5
Komisja wnioskuje za pośrednictwem Pana Przewodniczącego Rady Miejskiej           o dodatkowe dokumenty w sprawie dotyczącej skargi firmy „ Olsen” w związku z niewyczerpaniem tematu. W czasie komisji byli obecni przedstawiciele urzędu: Pani Anna Szostak, Pani Zofia Bobrowicz oraz Pan Jakub Pisański. Komisja wnioskuje o następujące dokumenty;
1.     Mapki terenu z  działkami 3337/1, 3337/2, 286/10, 286/12 z obrębu 16 Police.
2.     Dokumenty związane z przetargiem ustnym na 15-letnią dzierżawę terenu z przeznaczeniem na parking strzeżony.
3.     Postanowienie Starosty z nieprawidłowościami (11 pozycji), wskazanymi w piśmie GG.6845.522.,odpowiedzi Pani Naczelnik Zofii Bobrowicz.
4.     Notatki ze spotkań z firmą.
5.     Plan zagospodarowania terenu aktualny i obowiązujący na dzień                        30 listopada 2012.
 
 Ad. 6
Na podstawie pisma Wydziału Organizacyjno-Prawnego Urzędu Miejskiego Policach z dnia 18.08.2014, stanowiącego odpowiedz na skargę,                              a w szczególności zaistniałego faktu nie otrzymania odpowiedzi                                  w wyznaczonym terminie, co skutkuje uznaniem, iż doszło do uchybienia terminu załatwienia wniosku, o którym  mowa w art. 237§ 1 w związku                        z art.244 kpa, z tego też powodu Komisja uważa, iż należy uznać skargę                   Pana Kazimierza Drzazgi na załatwienie wniosku w terminie za zasadną.
 
Komisja wnioskuje za pośrednictwem Pana Przewodniczącego Rady Miejskiej                       o sformułowanie uchwały na najbliższą sesję Rady, dotyczącej uznania zasadności skargi Kazimierza Drzazgi na Burmistrza Polic.
 
Ad. 7
Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik  po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji.
 
Protokółował:
Adam Pacholik
                                                                        Przewodniczący Komisji
 
                                                                               Adam Pacholik

Powiadom znajomego