W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie - V posiedzenie

Zawiadamiam, iż V Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 20 kwietnia 2017 roku (czwartek) o godz. 17:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32a.

Porządek obrad:

  1. Powitanie zaproszonych gości, zebranych.
  2. Przedstawienie projektu porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z IV Posiedzenia Gminnej Rady.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Wybór protokolanta posiedzenia Rady.
  6. Przedstawienie założeń do aktualizacji lokalnego programu rewitalizacji.
  7. Dyskusja dotycząca aktualizacji lokalnego programu rewitalizacji.
  8. Komunikaty.
  9. Dyskusja i wnioski.
  10. Zamknięcie posiedzenia. 

Powiadom znajomego