W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wydział Gospodarki Gruntami

Wydział Gospodarki Gruntami
Urząd Miejski w Policach
ul. Bankowa 18
72-010 Police
naczelnik. Ryszarda Szczecka
tel: (91)431 18 91

 

ZAKRES DZIAŁANIA WYDZIAŁU

Do  zakresu działania Wydziału Gospodarki Gruntami należy w szczególności:

  1. nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy,
  2. sprzedaż nieruchomości gminnych,
  3. ustanawianie prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, zmiana stawki procentowej opłat rocznych za użytkowanie wieczyste
  4. sprzedaż prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego,
  5. ustanawianie odrębnej własności lokali,
  6. uwłaszczanie osób fizycznych i prawnych,
  7. wydzierżawianie nieruchomości gminnych,
  8. najem garaży,
  9. użyczanie i przekazywanie w użytkowanie nieruchomości gminnych, 
  10. obciążanie nieruchomości gminnych służebnością gruntową przejścia i przejazdu,
  11. obciążanie nieruchomości gminnych służebnością przesyłu,
  12. pozwolenia na zajecie gruntów pod infrastrukturę techniczną,
  13. nazewnictwo ulic, placów i skwerów,
  14. oznaczanie nieruchomości numeracją porządkową,
  15. wydawanie warunków technicznych na utrzymanie i konserwacje urządzeń   melioracji wodnych szczegółowych
  16. koordynowanie prac związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
  17. współdziałanie ze służbą weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacja profilaktyki weterynaryjnej,
  18. wydawanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
  19. prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego  przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 
  20. prowadzenie postępowania administracyjnego dotyczącego   rozgraniczania nieruchomości  oraz  scalania i wymiany gruntów,
  21. prowadzenie postępowania administracyjnego w celu naliczenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości  wskutek uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  22. oddawanie w trwały zarząd i wygaszanie zarządu nieruchomości gminnych oraz aktualizacja opłat z tytułu zarządu,
  23. wypłata odszkodowań za grunty przejęte pod drogi gminne,
  24. zabezpieczenie przeciwpowodziowe,
  25. opiniowanie planów łowieckich,
  26. sporządzanie corocznych szacunków plonów płodów rolnych

 

 

Pracownicy:

Ryszarda Szczecka (naczelnik wydziału) - tel. 91 431 18 91, rszczecka@ug.police.pl
Anna Liput (z-ca naczelnika) - tel. 91 431 18 90, aliput@ug.police.pl
Małgorzata Jurczyk (główny specjalista) - tel. 91 431 18 93, mjurczyk@ug.police.pl
Iwona Ziemann (główny specjalista) - tel. 91 431 18 94, wgg@ug.police.pl
Ewa Ostrowska (podinspektor) - tel. 91 431 18 95, eostrowska@ug.police.pl 
Anna Jechmańska (główny specjalista) - tel 91 431 18 94. ajechmanska@ug.police.pl
Genowefa Nowicka-Murawska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 97, gnowicka@ug.police.pl
Józef Błażewicz (inspektor) - tel. 91 431 18 97, jblazewicz@ug.police.pl
Marta Róg-Świecka (główny specjalista) - tel. 91 431 18 68, mrog-swiecka@ug.police.pl
Magdalena Korzeńska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 68, mkorzenska@ug.police.pl

 

Powiadom znajomego