W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
 
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
inspektor: Elżbieta Jarema
tel. 91 431 18 27
ZAKRES DZIAŁANIA
 
 

Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należy w szczególności:

  1. sporządzanie i przedstawianie burmistrzowi, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, które mają zapobiec  zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawić warunki pracy,
  2. udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju urzędu oraz przedstawianie propozycji, dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań  techniczno-organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bhp,
  3. inicjowanie i rozwijanie działań oraz przedstawianie burmistrzowi wniosków, dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
  4. udział w opracowywaniu wewnętrznych przepisów w urzędzie dotyczących bhp m. in. opiniowanie szczegółowych instrukcji na poszczególnych stanowiskach,
  5. prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz opracowywanie wniosków, wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, a także  zachorowań na choroby zawodowe, kontrola realizacji tych wniosków,
  6. współpraca z kadrami i komórkami organizacyjnymi w ramach organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń bhp,
  7.  współpraca z organami kontroli w zakresie bhp,
  8. prowadzenie rejestru, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych,
  9. przeprowadzanie raz w roku wspólnie ze społecznym inspektorem pracy kontroli warunków pracy, stanu bhp oraz przestrzeganie zasad i przepisów bhp na wszystkich stanowiskach pracy w urzędzie,
  10. występowanie do naczelników z zaleceniami usunięcia stwierdzonych zagrożeń i szkodliwości zawodowych oraz uchybień bhp,
  11. występowanie do burmistrza o zastosowanie kar porządkowych w stosunku do pracowników odpowiedzialnych za zaniedbanie obowiązków bhp,
  12. prowadzenie innych spraw związanych z bhp.

Powiadom znajomego