Protokół Nr 27/2016
z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 1 lipca 2016 roku
Porządek posiedzenia:
Ad. 2
Posiedzenie zorganizowano wspólnie z Komisją Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii. Celem było zapoznanie się z wynikami badań stanu polickich dróg gminnych.
Ad. 3
Wyniki tego opracowania przedstawił Zastępca Burmistrza Jakub Pisański wraz z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z Sebastianem Staszkiewiczem, Naczelnikiem tego Wydziału.
Przedstawiona informacja zawierała również plan działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach gminnych – m. in. budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy SP 3 na ul. Wróblewskiego, budowa oświetlenia wertykalnego przejść dla pieszych, zwiększanie ilości miejsc parkingowych.
Komisja przyjęła informację z zainteresowaniem oraz zadeklarowała wsparcie dla działań zaprezentowanych przez Zastępcę Burmistrza Jakuba Pisańskiego.
Nie zgłoszono wolnych wniosków.
Ad. 4
Wobec wyczerpania porządku obrad, przewodniczący komisji zamknął jej obrady.
Protokołował:
Grzegorz Ufniarz
Przewodniczący Komisji
Grzegorz Ufniarz
IZK