z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej
w Policach
w dniu 19 sierpnia 2015 roku
Porządek posiedzenia:
Ad. 1
Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek otworzyła posiedzenie Komisji.
Na posiedzeniu obecnych było pięcioro członków Komisji oraz zaproszeni goście – Komendant Policji Andrzej Zakrzewski, Skarbnik gminy Janusz Zagórski i Naczelnik wydziału TI Pan Krzysztof Kuśnierz.
Ad. 2
Został przedstawiony i przyjęty porządek obrad.
Ad. 3
Komisja przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
Ad. 4
Naczelnik wydziału prewencji Pan Dariusz Mejer omówienie funkcjonowania monitoringu miejskiego. Poinformował członków komisji że w komendzie jest wygospodarowane pomieszczenie na potrzeby monitoringu. Tylko że Komenda nie posiada środków finansowych na zatrudnienie osób do obsługiwania monitoringu. Padła propozycja porozumienia Gminy i Powiatu w sprawie wygospodarowania środków finansowych na 4 etaty do obsługi monitoringu w Komendzie Policji.
Ad. 5
Pani Mirella Osuch zastępca skarbnika gminy omówiła zmiany do projektu uchwały wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2024, oraz zmiany projektu uchwały budżetowej na 2015 rok.
Ad. 6
Naczelnik wydziału Pan Krzysztof Kuśnierz omówił projekt uchwały w sprawie zaopiniowania zweryfikowanego projektu planu aglomeracji Szczecin Lewobrzeże.
Ad. 7
Członkowie komisji zapoznali się i omówili pozostałe projekty uchwał na kolejną sesję.
Ad. 8
Członkowie Komisji zapoznali się z pismami skierowanymi do komisji
Ad. 9
Ad. 10
Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek podziękowała radnym oraz gościom i zamknął posiedzenie Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach.
Protokołował: Przewodnicząca Komisji
A.Partyka
JPP
]]>