<2014>
1
1
1
https://bip.police.pl/artykul/149/977
Protokół nr 54/2014
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
z dnia 18 sierpnia 2014 r.
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Miejskiej w Policach
z dnia 18 sierpnia 2014 r.
Porządek obrad:
1)
Otwarcie obrad i
stwierdzenie quorum.
2)
Przyjęcie
porządku obrad.
3)
Przyjęcie
protokołu nr 53 z dnia 03.07.2014
4)
Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Komisji.
5)
Rozpatrzenie skargi firmy „OLSEN”
6)
Rozpatrzenie skargi p. Kazimierza Drzazgi.
7)
Wolne wnioski.
8)
Zamknięcie posiedzenia Komisji.
Ad. 1
Posiedzenie
otworzył Przewodniczący Komisji – Pan Adam Pacholik, który na podstawie listy
obecności stwierdził quorum – w posiedzeniu Komisji udział wzięło 5 członków.
Ad. 2
Członkowie Komisji zatwierdzili porządek posiedzenia
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego protokołu.
Ad. 3
Pan Przewodniczący odczytał protokół nr 53 z posiedzenia
Komisji w dniu 03.07.2014, następnie protokół został zatwierdzony w formie
głosowania: za – 5 radnych.
Ad.4
Przewodniczący
odczytał członkom Komisji pismo BR.151.2.2014 dotyczące badania nowych
okoliczności w sprawie –kontynuacji skargi na dyr. ZWiK w Policach, Pana
Zbigniewa Turbo z dnia 23 czerwca. Z analizy formalno – prawnej wynika, iż
przytoczona argumentacja nie stanowi nowych okoliczności w sprawie, a więc
treść skargi została już rozpatrzona w dniu 24 czerwca. Następnie Komisja zapoznała się z
następującymi pismami:
a.
PUP w Policach z dnia 25.06.2014, dane statystyczne o stanie bezrobocia w powiecie polickim za m-c
maj 2014.
b.
PUP w Policach z dnia 25.06.2014, dane statystyczne o stanie bezrobocia w powiecie polickim za m-c
czerwiec 2014.
c. Skarga firmy „ Olsen” na
działalność Burmistrza Polic.
d. Skarga p. Kazimierza
Drzazgi na naruszenie praworządności przez Burmistrza Polic.
e.
Pismo FP.042.36.2014, dotyczące odpowiedzi na interpelacje radnej Patrycji
Nowak.
Ad.5
Komisja wnioskuje za pośrednictwem Pana
Przewodniczącego Rady Miejskiej o dodatkowe dokumenty w sprawie dotyczącej
skargi firmy „ Olsen” w związku z niewyczerpaniem tematu. W czasie komisji byli
obecni przedstawiciele urzędu: Pani Anna Szostak, Pani Zofia Bobrowicz oraz Pan
Jakub Pisański. Komisja wnioskuje o następujące dokumenty;
1. Mapki terenu z działkami 3337/1, 3337/2, 286/10, 286/12 z
obrębu 16 Police.
2. Dokumenty związane z przetargiem ustnym na 15-letnią
dzierżawę terenu z przeznaczeniem na parking strzeżony.
3. Postanowienie Starosty z nieprawidłowościami (11
pozycji), wskazanymi w piśmie GG.6845.522.,odpowiedzi Pani Naczelnik Zofii
Bobrowicz.
4. Notatki ze spotkań z firmą.
5. Plan zagospodarowania terenu aktualny i obowiązujący
na dzień 30
listopada 2012.
Ad. 6
Na podstawie pisma Wydziału Organizacyjno-Prawnego
Urzędu Miejskiego Policach z dnia 18.08.2014, stanowiącego odpowiedz na skargę, a w szczególności zaistniałego faktu nie
otrzymania odpowiedzi w wyznaczonym
terminie, co skutkuje uznaniem, iż doszło do uchybienia terminu załatwienia
wniosku, o którym mowa w art. 237§ 1 w
związku z art.244
kpa, z tego też powodu Komisja uważa, iż należy uznać skargę Pana Kazimierza Drzazgi na załatwienie
wniosku w terminie za zasadną.
Komisja wnioskuje za pośrednictwem Pana
Przewodniczącego Rady Miejskiej o sformułowanie uchwały
na najbliższą sesję Rady, dotyczącej uznania zasadności skargi Kazimierza
Drzazgi na Burmistrza Polic.
Ad. 7
Przewodniczący Komisji – Pan
Adam Pacholik po wyczerpaniu porządku
obrad zamknął posiedzenie Komisji.
Protokółował:
Adam
Pacholik
Przewodniczący
Komisji
Adam
Pacholik]]>
Biuro Rady
18.12.2014
Konrad Midzio
13.01.2015 10:42
346
2014>