W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenie Nr 118/ 10 Burmistrza Polic z dnia 14 czerwca 2010 roku

Zarządzenie Nr  118/10
Burmistrza Polic
z dnia 14 czerwca 2010 roku

w sprawie wyboru podmiotu, który uzyskał dotację na realizację zadania publicznego: ochrona zwierząt i wysokości dotacji w 2010 roku.

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz.U. Nr 96,  poz. 873   późn. zm.) oraz  § 9 ust. 4 załącznika do uchwały Nr XLVI/351/09 Rady Miejskiej w Policach z dnia 22 grudnia 2009 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami
w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2010 r., Burmistrz Polic zarządza, co następuje:

§ 1. 1. Na podstawie przeprowadzonego konkursu ofert na realizację zadania publicznego: ochrona zwierząt dokonano wyboru podmiotu, który uzyskał dotację  w 2010 roku.

2. Nazwę  podmiotu oraz wysokość dotacji określa załącznik do zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Pełna treść

Załączniki

Powiadom znajomego