W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Ogłoszenie o naborze do komisji opiniującej

 Police, dnia 10 maja 2021 r.

 
OGŁOSZENIE O NABORZE DO KOMISJI OPINIUJĄCEJ

 
Burmistrz Polic ogłasza nabór osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1057 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, do komisji opiniującej oferty złożone na otwarty konkurs ofert ogłoszony w dniu 10 maja 2021 roku.  
Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadania publicznego w 2021 roku w zakresie prowadzenia działalności ratownictwa wodnego.  
Członkiem komisji może zostać osoba wskazana przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, biorące udział w konkursie.  
Zgłoszenie powinno zawierać: 
- imię i nazwisko kandydata;
- adres zamieszkania; 
- dane kontaktowe (telefon, e-mail). 
- w przypadku osoby wskazanej przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy - pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentacji tej organizacji; 
- w przypadku osoby reprezentującej organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy – oświadczenie o reprezentowaniu organizacji. 
Zgłoszenia należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, przy ul. Stefana Batorego 3 (KANCELARIA), lub przesłać na adres e-mail: kdoba@ug.police.pl,  kkaminska@ug.police.pl z tematem „Nabór do komisji opiniującej – ratownictwo wodne” do 31 maja 2021 r. do godz. 10:00. 
Informacji na temat naboru udzielają Katarzyna Szkaplewicz-Doba (tel. 91 43 11 801) i Katarzyna Kamińska (tel. 91 43 11 805). 
Do komisji opiniującej zostaną wybrane maksymalnie dwie osoby. O wyborze decyduje kolejność poprawnych zgłoszeń. Wyboru dokonuje Burmistrz spośród kandydatów niepodlegających wykluczeniu. 
Za udział w posiedzeniu komisji nie przysługuje wynagrodzenie. Posiedzenie komisji odbędzie się w godzinach pracy urzędu – o dokładnym terminie posiedzenia wybrane osoby zostaną poinformowane telefonicznie. 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane