W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Wybory do rady seniorów

Już dziś startuje nabór uzupełniający na członków Rady Seniorów Gminy Police.

Zarządzenie w sprawie naboru, razem z formularzem zgłoszenia oraz wzorem listy poparcia dostępne jest poniżej. Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą do 5 maja 2022 roku.

W skład Rady Seniorów zgodnie z jej statutem wchodzi 15 osób – mieszkańców Gminy Police.

Trzy osoby to przedstawiciele seniorów, a dwanaście osób w Radzie to przedstawiciele podmiotów działających na rzecz seniorów (np. organizacji pozarządowych, kół gospodyń wiejskich, klubów seniorów funkcjonujących przy radach osiedlowych lub w sołectwach i innych).

Na obecną chwilę Rada Seniorów liczy 11 osób, do pełnego składu brakuje 4 osób. W związku z tym zaistniała konieczność zorganizowania wyborów uzupełniających.

W wyborach uzupełniających wybrani zostaną:

1 osoba – przedstawiciel seniorów,

3 osoby – przedstawiciele podmiotów działających na rzecz seniorów 

Osoby kandydujące na przedstawicieli seniorów zbierają podpisy na listach poparcia, które są załącznikiem do zarządzenia. Listy z podpisami składa się w Urzędzie Miejskim w Policach. Na liście powinno podpisać się co najmniej 15 osób, natomiast do Rady wejdą osoby, które uzyskają poparcie największej liczby osób.

Podmioty zgłaszające kandydatów do Rady Seniorów składają w Urzędzie Miejskim formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami:

- aktualnym wypisem z rejestru, ewidencji albo innego dokumentu potwierdzającego status podmiotu, oraz

- dokumentem potwierdzającym, że osoby zgłaszające są upoważnione do reprezentowania podmiotu.
Szczegółowe regulacje dotyczące funkcjonowania Rady Seniorów Gminy Police określa uchwała Nr XLVII/454/2018 Rady Miejskiej w Policach z dnia 30 października 2018 roku w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Police oraz nadania jej statutu.

Dodatkowe informacje uzyskać można dzwoniąc do Urzędu Miejskiego w Policach na numer telefonu 91 43 11 823.

Załączniki

Zarządzenie pdf, 145 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane