W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 20/2020 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 marca 2020 roku

Wersja strony w formacie XML
Protokół Nr 20/2020
z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 31 marca 2020 roku
 

 

w posiedzeniu brali udział radni:

  1. Zofia Hlek
  2. Jadwiga Molenda
  3. Ilona Bednarek
  4. Piotr Diakun
  5. Ryszard Tokarski
  6. Stanisław Łabuz,
  7. Adam Sobczyk

Porządek posiedzenia:

 

1.  Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum,

2.  Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Policach

3.  Sprawy rożne, wolne wnioski,

4.  Zamknięcie posiedzenia Komisji.


Ad. 1

 

W związku z obostrzeniami z powodu epidemii koronowirusa posiedzenie Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii odbyło się w ramach połączonych Komisji Rady Miejskiej.  Zostało ono zorganizowane w formie on line (wzięcie udziału w posiedzeniu było możliwe, ponieważ uczestnicy na swoich komputerach mieli zainstalowane aplikację Skype, ). Członkowie Komisji przebywając w swoich domach mieli możliwość wzięcia udziału w posiedzeniu, które otworzył Przewodniczący RM Grzegorz Ufniarz. Na podstawie zgłaszanych obecności  stwierdzono, że w  posiedzeniu brało udział 21 radnych, co stanowi quorum upoważniające do prowadzenia posiedzenia Komisji.

 

Ad. 2

Na wstępie Przewodniczący omówił sytuację zdrowotną ludności w gminie Police kładąc szczególny nacisk na sprawy związane z realizacją programu eliminowania zakażeń poprzez tworzenie ośrodków kwarantanny na terenie Internatu Zespołu Szkół w Policach, ośrodka GCEiR (Bolesław Śmiały) w Trzebieży i kwarantannach domowych. Omówił też wprowadzone nowe obostrzenia przez Ministra Zdrowia i Ministra MSWiA, a także nowe zarządzenia i decyzje wydane przez Burmistrza Polic.

Ad. 3

W dalszej części posiedzenia Przewodniczący poprosił o zadawanie pytań i wolne wnioski. Jako pierwszy głos zabrał Krystian Kowalewski, który zapytał - jak będzie realizowany program tarczy antykryzysowej w gminie Police z naciskiem na najem lokali przez  usługodawców.

Odpowiedzi udzielił Przewodniczący Grzegorz Ufniarz, iż  Gmina opracowuje plan wprowadzenia ulg w zakresie opłat czynszowych i opłat za wywóz śmieci dla najbardziej poszkodowanych przez kryzys drobnych przedsiębiorców.

 Radnych interesowało  czy  wyposażenie w środki rzeczowe i finansowe  gminnego sztabu kryzysowego w Policach jest wystarczające.

Radni wnosili zapytania o:

  1. formę dostarczenia radnym materiałów związane z najbliższą Sesją RM
  2. czy sesja będzie on line czy na Hali Sportowej lub sali kinowej MOK
  3.  jak radni mają składać Oświadczenia Majątkowe do Biura Rady.

 Na wszystkie te pytania odpowiadał Przewodniczący Grzegorz Ufniarz.

W wolnych wnioskach Radny Andrzej Rogowski zawnioskował o kontrolowanie przez Policję lub przez Straż Miejską terenu polany za SP nr 8 i terenów około garażowych przy ul. Okulickiego w związku z przebywającymi tam osobami, mimo obostrzeń związanych z zakazem gromadzenia się, szczególnie po godz. 19.00 .

Przewodniczący RM ustalił dni i godziny posiedzeń, aby nie pokrywały się terminowo, ponieważ wszyscy radni pracują w dwóch Komisjach. Wniosek został przyjęty.


Ad. 4

Po wyczerpaniu tematyki posiedzenia Przewodniczący Rady Miejskiej podziękował zebranym za aktywny udział i zamknął posiedzenie Komisji  Rady Miejskiej w Policach.

Protokołowała:

J. Molenda


Przewodnicząca Komisji                                             

Zofia Hlek


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane