W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 33/2017 z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 lutego 2017 roku

XML

Treść


Protokół Nr 33/2017

z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 21 lutego  2017 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia oraz stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji
  4. Informacja Naczelnika wydziału OK.
  5. Zaopiniowanie uchwał na najbliższą sesję.
  6. Wolne wnioski.
  7. Zamknięcie posiedzenia.

W posiedzeniu komisji brał udział Naczelnik Oświaty p Witold Stefański.

Ad.1.

Posiedzenie otworzył i przywitał obecnych przew. Komisji  p. Władysław Kosiorkiewicz, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu komisji brali udział wszyscy członkowie.


Ad.2

Członkowie komisji zatwierdzili jednogłośnie przedstawiony porządek posiedzenia


Ad 3.

Członkowie komisji nie wnieśli uwag do protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.


Ad.4 

Przewodniczący komisji udzielił głosu naczelnikowi OK który poinformował członków komisji o projekcie uchwały na najbliższą sesję.  Pierwszy projekt uchwały mówiący o kryteriach  rekrutacji do publicznych szkół podstawowych dla których Gmina Police jest organem prowadzącym. Jest to uchwała porządkująca, w związku z wprowadzeniem zmiany podjęte przez sejm dotyczącym nowego ustroju nauczania.

Projekt następnej uchwały który zostanie przedstawiony na sesji mówi o dostosowaniu sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju  szkolnego. Członkowie komisji w dyskusji stwierdzili, że przedstawiony projekt uchwały w sposób najmniej kontrowersyjny sprawi że zostaną zachowane wszystkie proporcje zawarte w  przepisach Prawo Oświatowe / Dz.U. z 2017r poz. 60/.


Ad.5

Członkowie komisji przyjęli przez głosowanie projekty uchwał w przypadku drugiego projektu uchwały przy jednym głosie wstrzymującym.


Ad.6

Komisja na wniosek jednego z członków zgłasza wniosek o rozpatrzenie przez Gminę możliwości podniesienia stawki o 10 zł  za  godzinę  pracy nauczycieli prowadzących zajęcia sportowe, opiekuńcze ,komputerowe w czasie trwania ferii oraz  symulacji podwyżek i ich wpływu na budżet Gminy.

Ad. 7

Na tym posiedzenie zakończono.


Protokołował:

Z. Kołacki

                                                                           Przewodniczący Komisji


                                                                          Władysław Kosiorkiewicz



JPP




Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane