Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 36/2017 z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach w dniu 18 kwietnia 2017 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść


Protokół Nr 36/2017

z posiedzenia Komisji Oświaty Kultury i Sportu

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 18 kwietnia  2017 roku

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia oraz stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.
  4. Informacja z-cy burmistrza Macieja Greinerta o naborze dzieci do klas pierwszych w zespole szkół zawodowych /biała/.
  5. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji .
  6. Zapoznanie się z   harmonogramem i zaangażowaniem prac przy przebudowie Hali Sportowej  ul. Siedlecka. 
  7. Wolne wnioski.
  8. Zamknięcie posiedzenia.

W posiedzeniu komisji udział wzięli: Artur Zagórski –dyr. Gimnazjum nr.3; Waldemar Echaust –dyr. OSIR; Jakub Pisański – z-ca burmistrza.

Ad.1.

Posiedzenie otworzył i przywitał obecnych przew. Komisji  p. Władysław Kosiorkiewicz, który na podstawie listy obecności stwierdził quorum - w posiedzeniu komisji brali udział wszyscy członkowie.


Ad.2

Członkowie komisji zatwierdzili jednogłośnie przedstawiony porządek posiedzenia


Ad 3.

Członkowie komisji nie wnieśli uwag do protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.


Ad.4

Zabrał głos z-ca burmistrza M. Greinert  który omówił sprawę, naboru  dzieci do klasy pierwszej w zespole szkół/ biała/ Zgodnie z ustawą ma prawo prowadzić nabór o kierunku Szkoły Mistrzostwa Sportowego. Nie wyjaśniona jest kwestia tych dzieci które zrezygnują  w czasie nauczania z nauki o  tym profilu, w związku z rejonizacją gdzie je umieścić  w razie rezygnacji. Niepokojące jest to że taki sam zamiar ma Gimnazjum nr 3 i czy nie powstanie na tym tle konflikt. Należy stwierdzić w ocenie burmistrza,  że nabór do tej szkoły jest prowadzony w całym Powiecie.

Następnie zabrał głos dyr. O.S.i.R –u,  który w skrócie omówił realizację remontu Hali Sportowej przy ul. Siedleckiej potwierdził, że prace prowadzone są zgodnie z harmonogramem  - termin oddania na dzień 31 sierpnia nie jest zagrożony. Zwrócił się do komisji o poparcie wniosku w sprawie wymiany nawierzchni trawiastej na boisku nr. 1przewidywany koszt to około 400 tys zł. Jednocześnie poprosił o opinię czy należy nieodpłatnie wypożyczać zakupione nowe kajaki.  Po tej informacji zaprosił członków komisji  na teren remontu hali sportowej.  Komisja udała się na ul. Siedlecka,  gdzie w obecności z-cy burmistrza Jakuba Pisańskiego  oraz kierownika budowy zwiedziła remontowany obiekt. Pan burmistrz  jak i kier. budowy potwierdzili, że termin oddania nie jest zagrożony, udzielając informacji z-ca burmistrza zwrócił się do komisji o pozytywne zaopiniowanie wniosku o zwiększenie budżetu na zagospodarowanie terenu wokół Hali /opaska ,trawnik/. Członkowie komisji w trakcie oglądania, dopytywali się o szczegóły, Komisję zaniepokoił brak windy w remontowanym obiekcie, w szczególności, że na piętrze umieszczone są toalety dla niepełnosprawnych ,brak możliwości dojazdu.  Na drugim piętrze sala do tenisa stołowego, przy organizacji dużego turnieju jak dostarczyć stoły?

Ad - 5

Przewodniczący  zapoznał członków komisji  z pismami, które wpłynęły.

Ad - 6 i 7

Wnioski:       

1/ Komisja pozytywnie odnosi się do nieodpłatnego wypożyczanie kajaków na przystani.

2/ Komisja pozytywnie opiniuje wniosek dyr. O.S.i.R-u w sprawie zabezpieczenia środków w budżecie gminy na wymianę trawy -  boisko nr.1

3. Komisja po zapoznaniu się z informacją o przebiegu remontu hali sportowej popiera wniosek p. z-cy burmistrza o zabezpieczenie dodatkowych środków na zagospodarowanie terenu wokół hali /opaska, trawnik do wysokości chodnika/.

4. Komisja zwraca się do burmistrza o bezwzględną  akceptację -  zamontowanie windy na potrzeby Hali i osób niepełnosprawnych.

Ad.8

Na tym posiedzenie wyjazdowe zakończono.


Protokołował:

Z. Kołacki

                                                                           Przewodniczący Komisji


                                                                          Władysław Kosiorkiewicz



JPP


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij