Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 33/2017 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 15 marca 2017 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół Nr 33/2017

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku        
Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 15 marca 2017 roku

 


Dnia 15 marca 2017 r. odbyło się posiedzenie Komisji w pełnym składzie.


         Przewodnicząca Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.

Omówiono projekty uchwał w sprawach: zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Zakładu Odzysku i Składowania odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Police, zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2017, zmiany uchwały w sprawie upoważnienia Burmistrza Polic do złożenia wniosku o dofinansowanie do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz przyjęcie do realizacji przedsięwzięcia pn.,, Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza”, uchwały uchylającej uchwałę w sprawie utworzenia punktów przedszkolnych, udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu, uchwalenia ,,Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Police w 2017r.”, regulaminu konkursu ,,Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police”, zarządzenia wyborów do Rady Osiedla nr 1 Mścięcino w Policach, wskazania radnych  do pracy w zespole weryfikującym zadania zgłoszone w ramach budżetu obywatelskiego na 2018 rok,  niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Police środków stanowiących fundusz sołecki,  oraz przyjęcia sprawozdań  z działalności wszystkich Komisji Rady Miejskiej w Policach  za rok 2016.

         Członkowie Komisji zapoznali się z pismami jakie do niej wpłynęły.


Protokołowała:                                                              

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji


          Zofia Hlek



JPP


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij