Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 34/2017 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 19 kwietnia 2017 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół Nr 34/2017

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku        
Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 19 kwietnia 2017 roku

 


Dnia 19 kwietnia 2017 r. odbyło się posiedzenie Komisji w pełnym składzie.


Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.


         Zaproszony gość Pan Janusz Zagórski Skarbnik Gminy omówił szczegółowo dwa projekty uchwał w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2017 oraz w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej gminy Police na lata 2017-2024. Zmiany dotyczyły między innymi następujących przedsięwzięć pn. Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Wyszyńskiego, Przebudowa ul. Bankowej, Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na terenie rekreacyjnym przyległym do budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II, Budowa dodatkowych punktów oświetlenia ulicznego przy przejściach dla pieszych, Budowa cmentarza w miejscowości Dębostrów, Przebudowa hali sportowej przy ul. Siedleckiej, Lokomotywacja, Budowa dróg rowerowych w kierunku Trzebież – etap II (odcinek Police-Trzebież).


         Zaproszony gość Pani Marta Tokarski Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach omówiła szczegółowo projekt uchwały w sprawie przyjęcia ,,Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie na lata 2017-2026”. Wymieniona Strategia przewiduje kontynuację podjętych przedsięwzięć do roku 2016 oraz aktualizuje jej cele w sposób odpowiadający bieżącym problemom mieszkańców Gminy Police.

         Członkowie Komisji dyskutowali na tematy związane z patologią, pieczą zastępczą, brakiem lokali na dzienny pobyt ludzi starszych, starzejącym  się społeczeństwem, współpracą  z PCPR  itp.


         Zaproszony gość Pani Anna Szostak Naczelnik Wydziału Architektury omówiła szczegółowo projekt uchwały w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego Gminy Police. Przedstawiła Komisji opracowaną analizę aktualności studium, która obejmuje ocenę zgodności studium, weryfikację merytoryczną oraz wskazanie niezbędnych zmian.


         Komisja omówiła pozostałe projekty uchwał i zapoznała się z pismami, które do niej wpłynęły.


Protokołowała:                                                               

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji


          Zofia Hlek


JPP

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij