Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół nr 34/2017 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 kwietnia 2017 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

 

Protokół nr 34/2017

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 kwietnia 2017 r.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Kontrola działalności funkcjonowania świetlic wiejskich oraz świetlic w budynkach remiz strażackich w roku 2016 i 2017.
  5. Wypracowanie opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic z wykonania budżetu za rok 2016.
  6. Analiza projektów uchwał wynikających z bieżących zadań Gminy.
  7. Analiza procesów postępowania z interpelacjami Radnych w I kwartale 2017 r.
  8. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie posiedzenia.

 

 

Ad. 1.

Posiedzenie Komisji otworzył i przewodniczył obradom pan Andrzej Rogowski, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia zespołu. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Komisja przeprowadza analizę dokumentacji merytorycznej i finansowej związanej z prowadzeniem działalności świetlic wiejskich oraz świetlic w budynkach remiz strażackich w roku 2016 i 2017. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.


Ad. 5.

Członkowie Komisji debatowali nad wypracowaniem opinii Komisji dotyczącej sprawozdania Burmistrza Polic z wykonania budżetu za rok 2016. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.


Ad. 6.

Komisja przeprowadziła analizę projektów uchwał na najbliższą sesję Rady Miejskiej.

Po zapoznaniu się z powyższym, członkowie Komisji nie wnieśli uwag.

 

Ad. 7.

Członkowie komisji zapoznali się z analizą procesów postępowania z interpelacjami Radnych Rady Miejskiej w Policach. Interpelacji i zapytań radnych w okresie od 01.01.2017 do dnia 31.03.2017 roku, wpłynęło 21.

W tym 15 interpelacji i zapytań wpłynęło między sesjami, natomiast 6 wpłynęło na piśmie podczas sesji.

Otrzymano 19 pism z odpowiedziami na interpelacje i zapytania radnych, w tym 5 odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, które nie były złożone za pośrednictwem Biura Rady Miejskiej.


Ad. 8.

Członkowie Komisji zapoznali się z pismami, które wpłynęły pod obrady Komisji.


Ad. 9.

Wolnych wniosków nie wniesiono.

 

Ad. 10.

Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował

Andrzej Rogowski                                          Przewodniczący Komisji


                                                                            Andrzej Rogowski



ZP

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij