W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 29/2016 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 14 grudnia 2016 roku

Protokół Nr 29/2016

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku  
       Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 14 grudnia  2016 roku

 

          Dnia 14 grudnia 2016 r. odbyło się posiedzenie Komisji w niepełnym pełnym składzie.  Nieobecny był Pan Adam Sobczyk.


         Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.


         Zaproszony gość Pan Jerzy Moroz Pełnomocnik Burmistrza  ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych omówił szczegółowo swój budżet na rok 2017. Jest on podobny do poprzedniego roku. Zwiększone zostało wynagrodzenie świetliczanek do kwoty 300,00 złotych brutto, dzięki decyzji Pana Władysława Diakuna Burmistrza Polic. 

         Komisja zapoznała się z projektami uchwał w sprawach przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2017, przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017, Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2017-2021, uchwalenia budżetu Gminy Police na rok 2017, uchylenia obowiązującej uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2017-2024.  Wymienione projekty uchwał zostały przez Komisję zaopiniowane pozytywnie.

         Komisja zapoznała się również z pozostałymi projektami uchwał i pismami, które do niej wpłynęły.

         Dyskutowano także o zmianach w Oświacie, problemach jakie występują i propozycjach najbardziej korzystnych dla wszystkich stron, celem utrzymania wszystkich budynków szkolnych w Gminie Police i nie zwalnianiu nauczycieli.


Protokołowała:                                                              

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji


          Zofia Hlek



JPP


Powiadom znajomego