W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 18/2016 z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 lutego 2016 roku

 

Protokół Nr 18/2016

z posiedzenia Komisja Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach

 w dniu 22 lutego 2016 roku


        

Dnia 22 lutego 2016r. odbyło posiedzenie Komisji w  pełnym składzie.


Przewodnicząca Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez komisję jednogłośnie.


         Zaproszony gość Pan Maciej Usewicz Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego Prawnego omówił szczegółowo projekty uchwał w sprawie realizacji w 2016 roku przez Gminę Police programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych wśród dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Police oraz w sprawie realizacji w 2016 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików Gminy Police.

         Nadmienił między innymi,  że z programu zakażeń pneumokokowych skorzystało w roku 2015 256 dzieci, a na ten cel przeznaczono 60 tysięcy złotych. Natomiast z programu osób uzależnionych od alkoholu skorzystało 88 osób i na ten cel przeznaczono 30 tysięcy złotych.    


         Komisja omówiła także pozostałe projekty uchwał: w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2016 – 2024 i w budżecie Gminy Police na rok 2016, niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Police środków stanowiących fundusz sołecki, zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzania poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso, wskazania radnych do pracy w zespole weryfikującym zadania zgłoszone w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2017 rok, częściowego zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ponoszonej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują rodziny wielodzietne, zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police,

zmiany uchwały o przystąpieniu  do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miejscowości Trzeszczyn i Pilchowo pn.: ,,Trzeszczyn  – Pilchowo”, nadania nazwy skwerowi w miejscowości Police, gminnego programu dofinansowania altan śmietnikowych na terenie Gminy Police, ustalenia stawek opłat za zajęcia pasa drogowego.  


         Komisja  zapoznała się również z pismami, które do niej wpłynęły.



 Protokołowała:                                                                Przewodnicząca Komisji                                            

K. Seweryńczyk

                                                                                            Zofia Hlek


JPP


Powiadom znajomego