W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 21/2016 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 lutego 2016 r.

 

Protokół Nr 21/2016

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 25 lutego 2016 r.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Wizyty w szkołach podstawowych SP 3, SP 8 i Filii SP 8.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

W obecności naczelnika Wydziału Oświaty i Kultury Pana Witolda Stefańskiego, Komisja zwiedziła szkoły podstawowe:

-  Szkołę Podstawową nr 3 przedstawiła Pani Dyrektor Renata Maruszewska,

-  Szkołę Podstawową nr 8 przedstawiła Pani Dyrektor Ewa Rudnik,

- Filię Szkoły Podstawowej nr 8 przedstawiła Pani Wicedyrektor Joanna Nowicka.


Ad. 3

Nie zgłoszono żadnych wniosków.


Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.



Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz


IZK


Powiadom znajomego