W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 19/2016 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 19 stycznia 2016 r.

 

Protokół Nr 19/2016

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 19 stycznia 2016 r.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu)
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 26.01.2016r.
  3. Przyjecie planu pracy Komisji na rok 2016r.
  4. Wolne wnioski.
  5. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

Zaproszeni na posiedzenie przedstawiciel Wydziału Gospodarki Odpadami oraz Zastępca Burmistrza Pan Maciej Greinert wprowadzili Komisję w szczegóły projektu uchwały dotyczącego ulg. Komisja uzyskała informację, że trwają prace nad włączeniem do systemu opłat zwolnień i ulg dla rodzin wielodzietnych. Szczegóły tych rozwiązań przedstawione mają być na sesji lutowej.

Komisja przyjęła informację bez uwag.

Zaproszona na posiedzenie Komisji Pani Sekretarz Agnieszka Komor przedstawiła Komisji szczegóły rozstrzygnięć związanych z rozpatrywaniem skargi na Burmistrza Polic.

Komisja przyjęła informację bez uwag.

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Pani Gabriela Doba przedstawiła założenia do Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2016 – 2018.

Korzystając z wizyty Pani Dyrektor, członkowie Komisji zadawali pytania dotyczące stanu przygotowań Gminy Police do realizacji rządowego programu Rodzina 500+

Pani Dyrektor poinformowała, ze brakuje jeszcze rozwiązań organizacyjnych, głównie w związku z brakiem rozporządzeń wykonawczych ale jest plan przygotowań i realizowane są działania, by program bez przeszkód ruszył w Policach od 1 kwietnia 2016.


Ad. 3

Komisja przyjęła jednogłośnie plan pracy na rok 2016 przedstawiający się następująco:


Plan pracy Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach na rok 2016


Lp

Tematyka

Termin realizacji

Uwagi

1

Bieżące rozpatrywanie przedkładanych projektów uchwał dotyczących finansów gminnych

styczeń-grudzień 2016



2

Analiza funkcjonowania Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Zalesiu pod względem kosztów utrzymania i generowanych przychodów od czasu uruchomienia ośrodka –

marzec-czerwiec 2016



3

Analiza finansowo-infrastrukturalna skutków zmian w reformie szkolnictwa(cofnięcie obowiązku szkolnego dla 6-latków)

luty-marzec 2016


4

Analiza potencjału Gminy Police w zakresie możliwości pozyskiwania inwestorów, analiza aktualnej oferty Gminy w zakresie gruntów, polityki podatkowej, promocji działań

kwiecień-maj 2016


5

Podatki i opłaty lokalne – celowość, wysokość, skutki społeczne ich obowiązywania

wrzesień-listopad 2016


6

Analiza skutków finansowych powstania nowego zakładu przemysłowego przy ZCH Police oraz jego funkcjonowania w Specjalnej Strefie Ekonomicznej

luty – kwiecień 2016



 

Ad. 4

Nie zgłoszono wolnych wniosków.

 

Ad. 5

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.



Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz


IZK



Powiadom znajomego