Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Małgorzata Ligęza |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Wybrana kandydatka złożył aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Małgorzata Ligęza posiada niezbędne .kwalifikacje do wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska , na które prowadzony był nabór. |
Stanowisko | Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w sprawach:
- Zasad wynajmowania lokali mieszkalnych
- Wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy
- określenia stawek czynszu
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem gminnego budownictwa mieszkaniowego i budownictwa socjalnego.
- Prowadzenie ewidencji osób ubiegających się o lokale mieszkalne oraz lokale socjalne z zasobów gminy,.
- Prowadzenie ewidencji osób ubiegających się o zamianę lokalu,
- Zamiany lokali mieszkalnych pomiędzy osobami fizycznymi,
- Zamiany lokali mieszkalnych z urzędu,
- Prowadzeniem spraw związanych z gospodarowaniem lokalami mieszkalnymi i lokalami socjalnymi,
4. Przyjmowanie wraz z Wydziałem Gospodarki Gruntami na rzecz Gminy gruntów zabudowanych budynkami mieszkalnymi.
5. Prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych.
2. Warunki pracy na stanowisku
Praca na pełny etat w wymiarze 8 godzin dziennie – średnio 40 godzin tygodniowo.
Częste kontakty z interesantami, praca przy komputerze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2020 r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office,
3) obsługa urządzeń biurowych,
4) min. 3 letni staż pracy,
5) znajomość przepisów o gospodarce mieszkaniowej,
6) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
4. Wymagania pożądane
1) samodzielne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) zdolność i chęć szybszego rozwiązywania nowych zagadnień,
4) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z interesantem,
5) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
6) wykonywanie pracy na podobnym stanowisku,
7) staż na stanowisku administracyjnym.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- wypełniony kwestionariusz osobowy**,
- kserokopie świadectw pracy,
- referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność /dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1260 z późn.zm.).
w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej”.
Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
3) dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit. a) i c) RODO, art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.917 z późn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1260).
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
7) W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
10) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.