Podinspektor
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Elżbieta Opas |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Elżbieta Opas, złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna oraz test z wiedzy praktycznej wykazały, że kandydatka posiada niezbędne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości oraz odpowiednie cechy osobowości przydatne na stanowisku podinspektora. |
Stanowisko | Podinspektor Wydział finansowo-Budżetowy (księgowość finansowa i budżetowa) |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | rozstrzygnięte |
PODISPEKTOR
1. Opis stanowiska pracy
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) Gromadzenie dokumentacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych w systemie elektronicznym, zgodnie z planem kont oraz obowiązującym prawem,
a w szczególności:
a) sporządzanie OT, OW, PT, zgodnie z wymogami,
b) przyjmowanie PT, LT, OT oraz kontrola prawidłowości ich sporządzenia,
c) sporządzanie planów umorzeń (amortyzacji) oraz dokonywanie umorzeń (amortyzacji) środków trwałych w wyznaczonych w terminach,
d) prowadzenie ewidencji środków trwałych i rzeczowych składników majątkowych, z podziałem na składniki wartościowo-ilościowe, ilościowe, na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych, w ewidencji bilansowej i pozabilansowej.
e) prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych gminy tj. gromadzenie dokumentacji, rozliczanie przeprowadzonej inwentaryzacji, ewidencja różnic inwentaryzacyjnych, przechowywanie dokumentacji zgodnie z wymogami,
f) sporządzanie wykazu składników majątkowych w odpowiednich terminach do celów ubezpieczeniowych.
2) Sporządzanie poleceń księgowania.
2. Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, wymagająca współpracy z innymi komórkami urzędu oraz jednostkami podległymi, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych. Termin zatrudnienia sierpień 2019 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2019 r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) Ukończone : studia wyższe ekonomiczne,
2) Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i ewidencji środków trwałych,
3) Doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości oraz ewidencji środków trwałych,
4) Znajomość programów finansowo-księgowych,
5) Bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu Office, z naciskiem na arkusz kalkulacyjny Excel,
6) Umiejętność korzystania z przepisów prawa oraz znajomość przepisów z zakresu rachunkowości,
7) Pełna zdolność do czynności prawnych.
8) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9) Obsługa urządzeń biurowych.
4. Wymagania pożądane:
1) Studia wyższe z zakresu rachunkowości,
2) Kursy lub szkolenia w zakresie ewidencji środków trwałych,
3) Doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości budżetowej,
4) Umiejętności: zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, operatywność, rzetelność, punktualność, kreatywność, praca w zespole.
5. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) List motywacyjny,
3) Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie i kwalifikacje (mogą być kserokopie),
4) Wypełniony kwestionariusz osobowy*,
5) Kserokopie świadectw pracy,
6) Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat takie posiada),
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego ( formularz w załączniku).
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych) Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 15 czerwca 2019 roku do godz.15:00
pod adresem:
Urząd Miejski w Policach
Ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
W zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor (księgowość finansowa i budżetowa) w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Finansowo-Budżetowym”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.police.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 , I piętro.
*druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119 z późn.zm., dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru
na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a) i c) RODO,
art. 22¹ § 1,4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r. poz.917 z poźn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ). - Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.