Podinspektor w Wydziale Gospodarki Odpadami
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Iwona Dębińska |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH podinspektor nazwa stanowiska pracy Burmistrz Polic informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Iwona Dębińska. Uzasadnienie: Wybrana kandydatka złożyła aplikację spełniającą wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Iwona Dębińska spełnia wymagania niezbędne i pożądane określone w konkursie. Posiadana wiedza i umiejętności gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku na które prowadzony był nabór. |
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Gospodarki Odpadami |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3 |
Status | rozstrzygnięte |
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało :
1) Kontrola nieruchomości zamieszkałych i mieszanych pod kątem właściwego postępowania z odpadami komunalnymi, zgodnie z zadeklarowanym sposobem gromadzenia odpadów.
2) wszczynanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w tym wystawianie decyzji administracyjnych w przypadku stwierdzenia naruszenia zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Police.
3) Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących Gospodarki Odpadami.
2.Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, kontakty z interesantami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2018r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, ekonomii lub zarządzania.
2) Minimum 5 lata doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem postępowań administracyjnych.
3) Biegła znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
4) Biegła znajomość ustawy o odpadach.
5) Biegła znajomość Działu III ustawy ordynacja podatkowa i aktów powiązanych.
6) Znajomość ustawy o finansach publicznych.
7) Pełna zdolność do czynności prawnych.
8) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
9) Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
10) Obsługa urządzeń biurowych.
11) Prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania pożądane:
1) Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
2) Rzetelność, punktualność, terminowość i odpowiedzialność.
3) Umiejętność pracy w zespole.
4) Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
5) Dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu.
6) Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień.
7) Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z podatnikiem, petentem
8) Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5. kserokopie świadectw pracy,
6. referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie , o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2018r., poz.1260 z późn.zm./
8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (formularz w załączniku).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 28.12.2018r. do godz.15oo
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Gospodarki Odpadami. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze
6. Informacje dotyczące pozyskiwania danych osobowych kandydatów:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Polic
72-010 Police,
ul. Stefana Batorego 3 - Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl, tel. 91 4311825.
- dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art.6 ust.1 lit.a ) i c) RODO , art. 22¹ § 1, 4 i 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018r. poz.917 z poźn. zmianami) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r., poz.1260 ).
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
- Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.