Inspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość budżetowa i finansowa)
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Inspektor Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość budżetowa i finansowa) |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość budżetowa i finansowa) |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Status | w trakcie rozstrzygania |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach*
INSPEKTOR
Wydział Finansowo-Budżetowy (księgowość budżetowa i finansowa)
nazwa stanowiska pracy, Wydział
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) księgowania operacji gospodarczych (w tym również list płac) zgodnie z obowiązującym planem kont oraz z przepisami prawa
2) dekretacji dokumentów księgowych
3) sporządzania poleceń księgowania,
4) wprowadzenie i kontrola zgodności planu finansowego
5) sporządzanie sprawozdań finansowych, w tym bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki oraz dokonywanie wzajemnych wyłączeń,
6) sporządzanie sprawozdań budżetowych w odpowiednich terminach, w tym Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-WS,
7) przygotowanie dokumentacji i inwentaryzacja rozrachunków
8) księgowanie zaangażowania zobowiązań finansowych zgodnie z planem
9) sporządzanie płatności
2.Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, wymagająca współpracy z innymi komórkami urzędu, częste kontakty z kontrahentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w maju 2017r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) ukończone: jednolite studia magisterskie z zakresu rachunkowości; wyższe studia zawodowe z zakresu rachunkowości lub uzupełniające studia magisterskie z zakresu rachunkowości,
2) księgowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych i analitycznych, dekretacja faktur, inwentaryzacja sald, sporządzanie sprawozdań finansowych,
3) znajomość programów finansowo-księgowych,
4) 6 lat pracy w zakresie pełnej księgowości,
5) bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa w zakresie pakietu office, z naciskiem na arkusz kalkulacyjny excel,
6) umiejętność korzystania z przepisów prawa oraz znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatkowych (w tym VAT), ubezpieczeń społecznych,
7) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wymagania pożądane:
1) doświadczenia zawodowe w zakresie rachunkowości, rachunkowości budżetowej, rozliczeń podatku VAT,
2) kursy lub szkolenia z zakresu księgowości, w tym księgowości budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej i finansowej
3) umiejętności: zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres, dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu, komunikatywność, dobra pamięć, sumienność, operatywność, praca w zespole, rzetelność, punktualność, kreatywność.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje
4) wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych z 2016r., poz.902/ ,
8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 30 czerwca 2017 roku.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3,
72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor (księgowość budżetowa i finansowa) - w Urzędzie Miejskim w Policach* w Wydziale Finansowo-Budżetowym.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze