Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Spraw Obywatelskich |
Status | w trakcie rozstrzygania |
BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich
nazwa stanowiska pracy,
1. Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie zadań z zakresu:
1) Prowadzenie rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców / w systemie teleinformatycznym/,
2) Praca z aplikacją Źródło,
3) Aktualizacja danych w ewidencji ludności:
- dokonywanie zmian w rejestrze mieszkańców na podstawie danych przekazanych przez inne organy,
- dokonywanie zmian na podstawie zgłoszeń mieszkańców,
4) Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności,
5) Współpraca i przekazywani danych do innych organów,
6) Prowadzenie z urzędu lub na wniosek strony postępowań administracyjnych
w sprawach meldunkowych,
7) Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
2.Warunki pracy na stanowisku
Praca biurowa w wymiarze 1 etatu, wymagająca współpracy z innymi komórkami urzędu a także innymi urzędami i instytucjami, częste kontakty z interesantami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Policach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w maju 2017r. nie przekroczył 6%.
3. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe,
2) Minimum 4 letni staż pracy / pożądana praca w organie administracji /,
3) Biegła znajomość :
- ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych, Kodeks Wyborczy,
- ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej , ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o opłacie skarbowej
5) Pełna zdolność do czynności prawnych,
6) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) Biegła obsługa komputera, znajomość programów i aplikacji ewidencji ludności,
8) Obsługa urządzeń biurowych.
4. Wymagania pożądane:
1. Znajomość języka angielskiego,
2. Zdolność i chęć szybkiego uczenia się nowych zagadnień,
4.Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
4. wypełniony kwestionariusz osobowy**,
5. kserokopie świadectw pracy,
6. referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność / dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienie, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz.U. z 2016r., poz.902/
8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 19.06.2017r.
pod adresem :
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora - w Urzędzie Miejskim w Policach w Wydziale Spraw Obywatelskich. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, I piętro.
** druk dostępny w BIP przy ogłoszeniu o naborze