W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH*



PODINSPEKTOR



Burmistrz Polic informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Justyna Rutkowska zam. Police



 Uzasadnienie wyboru:

            Pani Justyna Rutkowska zam. Police, złożyła aplikacje spełniające wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że kandydatka posiada niezbędne kwalifikacje, doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i sprawozdawczości oraz odpowiednie cechy osobowości przydatne na stanowisku podinspektora.  


              Police, dnia 11.04.2017r.




Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane