Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Policach - Aplikant Straży Miejskiej

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść



INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY W POLICACH*


 

Aplikant  w Straży Miejskiej

nazwa stanowiska pracy



Burmistrz Polic informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zostali  wybrani  Pani  Paulina Ewicz  i  Pan Marcin Ziętalak .





Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Wybrani  kandydaci   złożyli  aplikacje spełniające wymogi formalne. Przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że w/w spełniają  niezbędne wymagania oraz posiadają  predyspozycje  do pracy na stanowisku aplikanta

 w Straży Miejskiej.                                          



                        ………………………………………………

                                  /data, podpis Burmistrza lub osoby upoważnionej/





Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij