W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM W POLICACH - Aplikant Straży Miejskiej

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIEJSKIM  W POLICACH
 

Aplikant Straży Miejskiej

nazwa stanowiska pracy


Burmistrz Polic informuje,  że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww.  stanowisko  została  wybrana  Pani   Anna Rusiecka i Pan Tomasz Dylewski.

Uzasadnienie

Wybrani  kandydaci  złożyli  aplikacje spełniające wymogi formalne. 
Przeprowadzona  rozmowa kwalifikacyjna wykazała, że Pani Anna Rusiecka  i Pan Andrzej Dylewski posiadają  niezbędne  kwalifikacje  do  wykonywania zadań wynikających z zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska , na które prowadzony był nabór.                                   

 

Załączniki

INFORMACJA doc, 31 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane