Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Wyniki naboru na wolne stanowisko pracy - REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI SEKRETARIATU

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

D Y R E K T O R
 
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach
 
informuje o wyniku naboru na wolne urzędnicze stanowisko pracy
 
 
Referent ds. Administracji i Obsługi Sekretariatu


            W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowiska – Referent ds. Administracji i Obsługi Sekretariatu - została wybrana:

  1. Pani Grażyna SACHA zam. w Policach


Uzasadnienie dokonanego wyboru:


            Pani Grażyna Sacha zakwalifikowała się do drugiego etapu w konkursie na stanowisko – Referent ds. Administracji i Obsługi Sekretariatu - i w związku z tym została zaproszona na rozmowę. Podczas rozmowy oceniono predyspozycje, kwalifikacje zawodowe i umiejętności kandydata jako umożliwiające prawidłową realizację zadań na ww. stanowisku.




Police, dnia 27.03.2019 r.



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij