W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA POLIC o wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Police, pn.: „Gmina Zachód”

UA.6721.13.19.2021.AM                                         
Police, dnia 12.05.2021r. 


 
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA POLIC
o wyłożeniu do publicznego wglądu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego części gminy Police, pn.: „Gmina Zachód”

            
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 i art. 18 oraz zgodnie z art. 17a ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2021 poz.741 z późn zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 i ust. 2 oraz art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 poz. 247 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XLVII/461/2018 z dnia 30 października 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Police, obejmującego w części miejscowości Tanowo, Bartoszewo, Pilchowo, Przęsocin, Wieńkowo i Sierakowo, pn.:  „Gmina Zachód”, zmienionej Uchwałą Nr VI/54/2019 z dnia 28 lutego 2019r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Police, obejmujący w części miejscowości Tanowo, Bartoszewo, Pilchowo, Przęsocin, Wieńkowo i Sierakowo, pn.:  „Gmina Zachód”, wraz z wymaganymi załącznikami, stanowiskami organów i prognozą oddziaływania na środowisko. Zakres planu obejmuje obszary: 

1) w obrębie Tanowo, oznaczonych na załącznikach mapowych literami:
a) „A"- teren przylegający do ul. Szczecińskiej obejmujący w części działkę nr 685/28,
b) „B"- teren obejmujący w części działki nr 632 i 633,
c) „C”- teren projektowanego ciągu pieszego i usług przy ul. Pocztowej;
d) „D” teren obejmujący w części działkę 295 i działkę 297/19; 
e) „E”- teren obejmujący w części działkę 303/8;  
f) „F”- tereny przy ul. Jasienickiej, przy projektowanym ciągu pieszym 42KP na działce nr 456 oraz przy drodze 34 KDW;
g) „G”- teren przy zbiegu ulic Brzozowej i Jasienickiej ;
h) „H”- teren obejmujący działkę 721/1;
i) „I”- teren obejmujący działki  816/2 i 816/3 ;
j) „J”- teren obejmujący w części działki nr 337/9, 337/10, 337/11, 337/12;
k) „K"- teren obejmujący działkę nr 263/28 oraz w niewielkiej części działkę nr 721/13,
l) „L”- teren przy ul. Szczecińskiej 16;
m) „Ł” - teren zabudowy mieszkaniowej przy ul. Szczecińskiej 20;
n) „M”- teren obejmujący w części działki nr 815 i 139/17;
o) „N” - teren usług położony przy ul. Szczecińskiej i rzece Gunica;
p) „Z1”- teren przy ul. Szczecińskiej 4;
q) „Z2”- teren przy ul. Szczecińskiej 15;
r) „Z3”- teren przy ul. Szczecińskiej 17-18;
s) „Z4”- teren przy ul. Szczecińskiej 23;
t) „Z5”- teren przy ul. Szczecińskiej 69;
u) „Z6”- teren przy ul. Szczecińskiej 75-76;
v) „Z7”- teren przy ul. Szczecińskiej 32;
w) „IT”- teren przy ul. Jasienickiej obejmujący działki ujęcia wody.
2) w miejscowości Bartoszewo oznaczonych na załączniku mapowym literami:
a) „BA” - teren obejmujący działki nr 468, 469 i w części 471/2;
b) „BB”- teren obejmujący działkę nr 20/2;
3) w obrębie Pilchowo oznaczonych na załącznikach mapowych literami:
a) „O"- teren zieleni wraz z komunikacją przy ul. Leśnej;
b) „P”- teren obejmujący działkę nr 74/34;
c) „Q” - teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem działalności usługowo - produkcyjnej przy ul . Sosnowej i Orła Bielika;
d) „R”- teren obejmujący działkę nr  131/37;
e) „S"- teren obejmujący działki nr  74/27 oraz w części 74/20 i 74/19;
f) „Z8”-teren obejmujący działkę nr 148/1;
4) w obrębie Przęsocin oznaczonych na załącznikach mapowych literami:
a) „T”- teren obejmujący działki nr  873/3 i 873/4;
b) „U”- teren obejmujący działkę nr 226/12;
c) „W”- teren obejmujący działkę nr 867/15;
d) „X”- teren obejmujący działkę nr 289/2;
e) „Y”- teren obejmujący działkę nr 147;
f) „Z9”- teren obejmujący działkę nr 303;
g) „Z10”- teren obejmujący działkę nr 275/2;
h) „Z11”- teren obejmujący działki nr 219 oraz w części 206 i 207;
5) w obrębie Wieńkowo oznaczonych na załącznikach mapowych literami:
a) „WA”- teren działek nr 338/2,  341 i w części 342;
b) „WB” – teren usług rzemiosła na zapleczu ul. Leśnej;
6) oraz w obrębie Sierakowo oznaczonego na załączniku mapowym literami „SA” - teren obejmujący w części działki 5/6 i 5/47. 

Wyłożenie projektu planu odbędzie się od 31.05.2021r. do 02.07.2021r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, II piętro, sala konferencyjna, w poniedziałki w godz. 8.30 – 16.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.00. W tych dniach projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Gmina Zachód” będzie również dostępny do wglądu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Police w zakładce Urząd Miejski/ tablica ogłoszeń.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 14.06.2021r. od godz. 14.00 w Sali Konferencyjnej Miejskiego Ośrodka Kultury w Policach, ul. Siedlecka 1A.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać do Burmistrza Polic w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.08.2021r., na piśmie z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczeniem nieruchomości, której uwaga dotyczy. Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej, w formie zgodnej z art. 18 ust. 3 ustawy  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 46, pkt 1 oraz art. 54, ust. 2 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018, poz. 2081 ze zm.) w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w miejscu i czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu można zapoznać się z niezbędną dokumentacja sprawy tj. projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, prognozą oddziaływania na środowisko do tego planu oraz stanowiskami organów. Zainteresowani udziałem w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania w/w projektu planu na środowisko, mogą składać do w/w dokumentacji uwagi w sposób określony powyżej.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r. (RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Polic , 72-010 Police, ul. Batorego 3.
2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,  tel. 91 4311825.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji  zadań ustawowych realizowanych przez Gminę Police na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy Kodeks wykroczeń, ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz innych ustaw. 
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym, jednostkom i innym podmiotom uczestniczącym w realizowaniu zadań gminy.  
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w  przypadkach określonych w przepisach RODO.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody, brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora.  
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.
11. Zgodnie z art. 8a ust. 1 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z przetwarzaniem przez burmistrza, danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w w/c ustawie, osobom przysługuje prawo: do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe, dostępu do danych i uzyskania informacji nt.  źródła ich pochodzenia jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano (art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).

BURMISTRZ POLIC
WŁADYSŁAW DIAKUN

Załączniki

Powiadom znajomego