W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Aktualizacja Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police

Aktualizacja Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police

Przedstawiciele instytucji, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych, przedsiębiorcy  planujący realizować projekt z zakresu gospodarki niskoemisyjnej ze środków zewnętrznych mogą zgłaszać planowane przedsięwzięcia do Planu Gospodarki Niskoemisyjnej. Zgłoszenie  planowanego działania/przedsięwzięcia będzie podstawą aktualizacji przedmiotowego dokumentu oraz zmiany uchwały Rady Miejskiej, którą dokument został przyjęty do realizacji. Poniżej przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police.
Obwieszczenie Burmistrza Polic
Formularz zgłoszeniowy
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej to dokument, który wytycza kierunki działań na rzecz poprawy jakości powietrza oraz efektywnego zarządzania energią na terenie Gminy Police, co przyczyni się do zwiększenia efektywności energetycznej, redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz zwiększenia udziału energii ze źródeł odnawialnych.
Przedmiotem aktualizacji dokumentu jest jego uzupełnienie o nowe zadania zgłaszane przez różne podmioty, których realizacja przyczyni się do poprawy gospodarki niskoemisyjnej na terenie Gminy Police.
 
W związku z powyższym osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police w terminie od dnia 12.02.2020 roku do 04.03.2020 roku:
 
1)  w Urzędzie Miejskim w Policach, Wydział Rozwoju i Funduszy Pomocowych, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, pok. 151 w godzinach od 8.00 do 15.00;
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.police.pl);
 
Wnioski i uwagi oraz zgłoszenia można składać na formularzach, znajdujących się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Policach oraz w BIP jak również w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, w Wydziale Rozwoju i Funduszy Pomocowych w terminie od dnia 12.02.2020 roku do 04.03.2020 roku:
- w formie pisemnej na adres Wydziału Rozwoju i Funduszy Pomocowych, Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej Urzędu Miejskiego w Policach: asoprych@ug.police.pl
 
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej jest niezbędnym dokumentem umożliwiającym ubieganie się o przyznanie środków pomocowych z budżetu Unii Europejskiej w perspektywie finansowej na lata 2014 -  2020. Dokument otwiera drogę do finansowania inwestycji obejmujących między innymi termomodernizację budynków publicznych i mieszkalnych, modernizację źródeł ciepła, instalację odnawialnych źródeł energii, zwiększenie efektywności energetycznej.  

Załączniki

Prognoza pdf, 1.14 MB
Podsumowanie pdf, 712 kB

Powiadom znajomego