W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

OGŁOSZENIE BURMISTRZA POLIC o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Nadbrzeżna-Kresowa”

UA.6721. 4.6.2020.AN                                                                

                                                                                             Police, dnia 31 stycznia 2020r.

 

OGŁOSZENIE
BURMISTRZA POLIC
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
pn.: „Nadbrzeżna-Kresowa”

 

 

Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11, art. 17a  i art. 18 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018, poz. 1945 t.j. ze zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 i ust. 2, art. 40 oraz art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018, poz. 2081 z póź. zm.)  oraz na podstawie Uchwały Nr XXXIX/376/2018 z dnia 27 lutego 2018 roku  w sprawie przystąpienia do sporządzenia  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miejscowości Police pn.: „Nadbrzeżna – Kresowa”, zmienionej Uchwałą Nr VI/56/2019 z dnia 28 lutego 2019 roku  
 
Zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Nadbrzeżna- Kresowa” wraz z wymaganymi załącznikami, stanowiskami organów i prognozą oddziaływania na środowisko
 
Zakresem obszarowym planu objęte są zmiany do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego położone w miejscowości Police , stanowiące    16 obszarów  oznaczonych literami : od A do P tj.:
  1. Obszar A – położony w  Policach u zbiegu  ul. Wojska Polskiego – Dębowa;
  2. Obszar B – położony w Policach przy ul. Kresowej;
  3. Obszar C – położony w Policach przy ul. Kresowej
  4. Obszar D – położony w Policach pomiędzy ul. Kresową, a ul. Korczaka;
  5. Obszar E – położony w  Policach przy ul. Korczaka;
  6. Obszar F  – położony w Policach pomiędzy  ul. Korczaka, a ul. Wspólną;
  7. Obszar G – położony w Policach przy ul. Spółdzielczej;
  8. Obszar H – położony w  Policach pomiędzy ul. Grzybową, a ul. Bursztynową;
  9. Obszar I –   położony w Policach przy ul. Siedleckiej;
  10. Obszar J –  położony w Policach powyżej ul. Grunwaldzkiej;
  11. Obszar K – położony w Policach przy ul. Kołłątaja;
  12. Obszar L –  położony w Policach pomiędzy ul. E. Plater, a ul. Wojska Polskiego;
  13. Obszar M – położony w Policach przy ul. Klonowej;
  14. Obszar N – położony w Policach pomiędzy ul. Asfaltową , a torami kolejowymi;
  15. Obszar O – położony w Policach przy ul.  Nadbrzeżnej;
  16. Obszar P – położony w Policach  u zbiegu ulic Nadbrzeżna – Graniczna;
 
 
Wyłożenie odbędzie się w dniach:
 
od dnia 17 lutego 2020 roku  do dnia 17 marca 2020 roku   
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,
ul. Bankowa 18, II piętro, sala konferencyjna
w poniedziałki w godz. 8.30 – 1530, od wtorku do piątku w godz. 730 - 1430 .

Dyskusja publiczna
nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 02 marca 2020 roku    od godz. 14.00 do godz. 16.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, II piętro, sala konferencyjna.
 
Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
 
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Polic, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczeniem nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 kwietnia 2020 roku.  
 
 
Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej, w formie zgodnej z art. 18 ust. 3 ustawy  o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
 
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 46, pkt 1 oraz art. 54, ust. 2 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018, poz. 2081 ze zm.) w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w miejscu i czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu można zapoznać się z niezbędną dokumentacja sprawy tj. projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, prognozą oddziaływania na środowisko do tego planu oraz stanowiskami organów. Zainteresowani udziałem w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania w/w projektu planu na środowisko, mogą składać do w/w dokumentacji uwagi w sposób określony powyżej.
 
 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r. (RODO) informujemy, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Polic , 72-010 Police, ul. Batorego 3.
  2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Krzysztof Małodobry, mail: iod@police.pl,  tel. 91 4311825.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji  zadań ustawowych realizowanych przez Gminę Police na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy Kodeks wykroczeń, ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz innych ustaw.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane zgodnie z prawem osobom fizycznym lub prawnym, jednostkom i innym podmiotom uczestniczącym w realizowaniu zadań gminy. 
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z ustawowo wymaganego okresu utrzymania danych, w innym przypadku nie będą przetwarzane po ustaniu celu przetwarzania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w  przypadkach określonych w przepisach RODO.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani//Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/ny do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody, brak możliwości podjęcia czynności  przez Administratora. 
  10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani procesie profilowania.
  11. Zgodnie z art. 8a ust. 1 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z przetwarzaniem przez burmistrza, danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w w/c ustawie, osobom przysługuje prawo: do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe, dostępu do danych i uzyskania informacji nt.  źródła ich pochodzenia jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano (art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych).
 
 
BURMISTRZ POLIC
WŁADYSŁAW DIAKUN

Powiadom znajomego