Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Obwieszczenie Burmistrza Polic z dnia 05.03.2018 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

UA.6721.10.6.2018.SD                                                               

                                                                                                  Police, dnia 05 marca 2018r.

 

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA POLIC
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w części dotyczącej gminy Police pn.: „Dębostrów‑stacja”

 

Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 i art. 18 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017, poz. 1073 ze zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 i ust. 2, art. 40 oraz art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2017, poz. 1405 ze  zm.)  oraz na podstawie Uchwały  Nr XXIV/234/2016 z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police pn.: „Dębostrów‑stacja” zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Dębostrów-stacja” wraz z wymaganymi załącznikami, stanowiskami organów i prognozą oddziaływania na środowisko.
 
Zakresem obszarowym planu objęte są działki o nr ewidencyjnych 839/2, 839/1, 286/5, 286/6 i 286/7 z obrębu Dębostrów. Przedmiotem planu jest zmiana przebiegu linii zabudowy.
 
Wyłożenie odbędzie się w dniach:
od dnia 12 marca 2018 roku    do dnia 12 kwietnia  2018 roku  
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach,
ul. Bankowa 18, II piętro, sala konferencyjna
w poniedziałki w godz. 830 – 1530, od wtorku do piątku w godz. 730 - 1430.
 
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 26 marca 2018 roku od godz. 14.00 do godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, II piętro, sala konferencyjna.
 
Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
 
Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Polic, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczeniem nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 kwietnia 2018 roku.   



Burmistrz Polic
Władysław Diakun

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij