W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości

Wymagane dokumenty

wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzający stan zaległości (wniosek do pobrania znajduje się poniżej informacji).

Opłata skarbowa

  • za wydanie zaświadczenia – 21,00zł.
  • składający wniosek zobowiązany jest załączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej

Miejsce składania informacji
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
kancelaria pokój 3c

Termin załatwienia sprawy

do 7 dni

Odwołanie

W razie odmowy wydania zaświadczenia o żądanej treści zaświadczenia, wnioskodawca może wnieść zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Polic. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Uwagi

W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny nie dotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 – Ordynacja podatkowy).

Załączniki

Powiadom znajomego