W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Odroczenie terminu płatności podatku, zaległości podatkowej, rozłożenie na raty zaległego podatku lub umorzenie zaległości podatkowej

ODROCZENIE TERMINU PŁATNOŚCI PODATKU, ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ, ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁEGO PODATKU LUB UMORZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ



Wymagane dokumenty

  • wniosek o umorzenie zaległości podatkowej Załącznik
  • wniosek o odroczenie terminu płatności podatku, zaległości podatkowej Załącznik
  • wniosek o rozłożenie na raty zaległego podatku Załącznik

załączniki:

  1. w przypadku, gdy wnioskujący o udzielenie ulgi prowadzi działalność gospodarczą, jest przedsiębiorcą:
  2. w przypadku, gdy wnioskujący o udzielenie ulgi jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej:
    • udokumentowane wydatki ponoszone na utrzymanie mieszkania (rachunki stałych płatności tj. czynsz, energia elektryczna, gaz i inne),
    • ewentualne umowy spłat zaciągniętego kredytu bankowego lub pożyczki,
    • zaświadczenia małżonków o dochodach obojga małżonków i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym,
    • zaświadczenie o zarejestrowaniu wnioskodawcy jako bezrobotnego (decyzja Powiatowego Urzędu Pracy),
    • odcinki emerytur lub rent,
    • potwierdzenie ewentualnych kosztów leczenia (kopie rachunków za leki, wypisy ze szpitala),
    • potwierdzenie wydatków ponoszonych na naukę (dowody zapłaty),
    • inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego.



Opłata skarbowa
nie pobiera się

Miejsce składania informacji
Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
kancelaria pokój 3c

Termin załatwienia sprawy

do 60 dni

Odwołanie

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie, pok. nr 30 Urzędu Miejskiego w Policach). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi

  • w przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny nie dotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 - Ordynacja podatkowa).
  • w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego.

Powiadom znajomego