W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

UDOSTĘPNIANIE DANYCH Z REJESTRU DOWODÓW OSOBISTYCH W TRYBIE JEDNOSTKOWYM

PODSTAWA PRAWNA:

1. Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2022, poz. 617)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 
7 października 2011 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz.1604)
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (Dz. U. z 2016, poz.319)
4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r., poz. 2142).

WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
2. Dowód uiszczenia opłaty za udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym.
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za udzielenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).
4. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu).
5. Wniosek możesz złożyć przez  internet: jeśli wybrałeś Police to wyślij wniosek przez platformę e PUAP: http://epuap.gov.pl (adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Policach: /9s49g1knlz/skrytka).

 OPŁATY:

31 zł – opłata za udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym.

17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. 
Opłat należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Policach lub dokonać płatności w urzędzie (kartą lub blikiem).

BANK PEKAO SA IIO/SZCZECIN UL.BOGURODZICY 5. 70-400 SZCZECIN NR KONTA : 

71 1240 3927 1111 0010 6012 9650

PODMIOTY I OSOBY UPRAWNIONE DO UZYSKANIA DANYCH:

W trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych udostępnia się dane dotyczące jednego dokumentu lub dane dotyczące jednej osoby na jednorazowy wniosek złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Do korzystania z udostępniania danych w trybie jednostkowym są uprawnione:

I. w zakresie niezbędnym do realizacji zadań określonych w ustawach szczególnych:
- organy prokuratury
- organy Policji
- Komendant Główny Straży Granicznej
- Komendant Straży Marszałkowskiej
- Komendant Służby Ochrony Państwa 
- Inspektor Nadzoru Wewnętrznego
- Szef Służby Wywiadu Wojskowego
- Szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego
- organy Krajowej Administracji Skarbowej
- Komendant Główny Żandarmerii Wojskowej
- Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Szef Agencji Wywiadu
- Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego
- Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych
- sądy.

II. inne podmioty - jeżeli:
- wykażą w tym interes prawny
lub
- wykażą w tym interes faktyczny, a podmiot udostępniający dane uzyska zgodę osoby, której udostępniane dane dotyczą.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 30 dni

TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU:

Kancelaria Urzędu Miejskiego w Policach (pok.3c) 91 43 11 855
Kontakt: Wydział Spraw Obywatelskich – 91 43 11 811, 43 11 812.

Załączniki

Powiadom znajomego