W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych

ZGŁOSZENIE PODEJRZENIA NIEUPRAWNIONEGO WYKORZYSTANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

PODSTAWA PRAWNA

1. ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816, 1000 ze zm.)
2. rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2021r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego wydania i odbioru oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz. U. z 2021r. poz. 1865 ze zm.)

 

GDZIE ZAŁATWISZ

Podejrzewasz, że ktoś nieuprawniony wykorzystał Twoje dane osobowe możesz zgłosić ten fakt osobiście w dowolnym organie gminy. Jeśli wybrałeś Police to zgłoszenia możesz dokonać w Wydziale Spraw Obywatelskich 
w  pokoju 12.

Zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych możesz dokonać również:

- w formie dokumentu elektronicznego przesłanego do organu gminy, który wydał dowód osobisty. Formularz możesz przesłać na: http://epuap.gov.pl

(adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Policach: /9s49g1knlz/skrytka),

- za pomocą usługi elektronicznej udostępnionej przez ministerstwo (do tego potrzebujesz profilu zaufanego lub e-dowodu lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego).

Jeśli masz w swoim dowodzie wgrany dodatkowo kwalifikowany podpis elektroniczny od prywatnego dostawcy, skontaktuj się z dostawcą. Zgłoszenie kradzieży tożsamości w urzędzie gminy nie spowoduje unieważnienia tego podpisu.

WYMAGANE DOKUMENTY

1. Formularz zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych,
2. Jeśli zgłaszasz podejrzenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych dziecka lub podopiecznego – dowód osobisty dziecka lub podopiecznego lub inny dokument tożsamości, na przykład paszport – jeśli go ma,
3. Swój dokument tożsamości,
4. Jeśli działasz jako opiekun lub kurator – dokument, który to potwierdza, jeśli działasz jako pełnomocnik - dokument, który potwierdza, że jesteś pełnomocnikiem (pełnomocnictwo szczególne).

OPŁATY

W sprawie zgłoszenia podejrzenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych nie są pobierane opłaty.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Od razu po otrzymaniu zgłoszenia urzędnik unieważni Twój dowód osobisty lub dowód Twojego podopiecznego lub osoby, której jesteś pełnomocnikiem.

WAŻNE INFORMACJE

1. Co to jest e-dowód - https://www.gov.pl/web/e-dowod
2. Razem ze zgłoszeniem możesz złożyć wniosek o wydanie nowego dowodu osobistego dla siebie, dziecka lub podopiecznego. Jeśli zgłoszenia dokonujesz dla osoby, której jesteś pełnomocnikiem – osoba ta musi sama złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego.

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane