Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Warunki ubiegania się o przydział mieszkania komunalnego na terenie gminy Police

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O PRZYDZIAŁ MIESZKANIA KOMUNALNEGO NA TERENIE GMINY POLICE



Zasady ubiegania się o mieszkanie określa uchwała Rady Miejskiej w Policach nr XLVI/350/2014 z dnia 30 września 2014 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Police.

Zgodnie z § 4 ust. 1 tej uchwały, o mieszkanie komunalne mogą ubiegać się osoby pełnoletnie, które nie mają zaspokojonych potrzeb mieszkaniowych i są członkami wspólnoty samorządowej, których miesięczny dochód w rozumieniu ustawy o dodatkach mieszkaniowych /Dz. U. z 2013 r. poz. 966, 984/ na jednego członka rodziny nie przekracza 150% najniższej emerytury w gospodarstwach wieloosobowych, tj. 1 545 zł oraz 200% najniższej emerytury w gospodarstwach jednoosobowych, tj. 2 060 zł.

We wniosku należy potwierdzić stały związek z terenem gminy Police miejscem zamieszkania /meldunki/, a także udokumentować dochód rodziny
z 3 ostatnich miesięcy /zaświadczenia o dochodach z wynagrodzeń, rent, emerytur, alimentów/.

Wypełniony wniosek należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 3c (parter) lub w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach ul. Bankowa 18, pok. nr 202 (II piętro), tel. (091) 43-11-877.

Wniosek kompletny, spełniający kryteria zostanie zarejestrowany.

O każdej zmianie miejsca zamieszkania, sytuacji materialnej lub rodzinnej należy informować Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach celem aktualizacji wniosku.

Opracowaniem projektu listy mieszkaniowej zajmuje się Społeczna Komisja Mieszkaniowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Polic.

W skład Społecznej Komisji Mieszkaniowej wchodzą przedstawiciele Rad Osiedlowych, Rady Miejskiej w Policach oraz pracownicy Ośrodka Pomocy Społecznej.

Członkowie Społecznej Komisji Mieszkaniowej odwiedzają wszystkich wnioskodawców w miejscu ich zamieszkania badając sytuację rodzinną, bytową
i zdrowotną wnioskodawców.

Po zakończeniu spotkań z wnioskodawcami członkowie Społecznej Komisji Mieszkaniowej analizują i oceniają wnioski osób ubiegających się o przydział mieszkań.

Sytuację wnioskodawców ocenia się biorąc pod uwagę następujące kryteria: czas oczekiwania na mieszkanie, ilość rodzin w mieszkaniu, stan techniczny budynku, wyposażenie zajmowanego lokalu oraz troskę lokatorów o dotychczas zajmowane mieszkanie.

Realizacja listy mieszkaniowej następuje poprzez przekazywanie w najem wolnych lokali mieszkalnych przygotowanych do zasiedlenia. W przypadku braku takich lokali okres realizacji listy zostaje wydłużony.

Okres oczekiwania na mieszkanie w naszej gminie jest wieloletni.

Po zakończeniu realizacji listy przydziału mieszkań Komisja Mieszkaniowa przystępuje ponownie do prac nad sporządzeniem kolejnej listy mieszkaniowej,
o czym wcześniej informowani są na piśmie wszyscy wnioskodawcy.


Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij