W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Informacja Burmistrza Gminy Police

Na podstawie art. 14 pkt. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420; z 2006 r. Nr 45,  poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381 i 249, poz. 1832 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560), Burmistrz Gminy Police podaje do publicznej wiadomości następujące informacje:

  1. Budżet Gminy Police za rok 2006 został wykonany:
    • po stronie dochodów w wysokości 115.214.360,84 zł (100, 02 %),
    • po stronie wydatków w wysokości 128.920.679,26 zł (92,74 %).
    Wynik stanowiący różnicę między dochodami i wydatkami jest ujemny i stanowi deficyt budżetu za rok 2006 w wysokości – 13.706.318,42 zł

    Osiągnięto przychody w łącznej wysokości 24.693.534,81 zł

    Zaplanowane rozchody zrealizowano w 100 %, tj. w kwocie 1.776.800 zł
  2. Kwota zobowiązań wymagalnych w 2006 roku wyniosła 6.869.189,29 zł
  3. Kwota dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego              w 2006 r. wyniosła 248.000 zł, kwota dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego wynosi 279.716,57 zł
  4. Gmina Police w roku 2006 nie udzieliła poręczeń i gwarancji.
  5. Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odliczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia, zgodnie z załącznikiem nr 1.
  6. Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej zgodnie z załącznikiem nr 2.
     
    Szczegółowe informacje na temat wykonania budżetu zamieszczone są w sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2006 rok oraz w sprawozdaniach Rb-N,  Rb-NDS za 2006 rok.

Załączniki 1,2

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane